Wienish Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 ja hij kan wel kapot maar hij gaat niet roken of exploderen siri kga het dan meteen doen met een patriot :$ Hmm, ik had vanmiddag dus even die Infernus allesproof gemaakt, daarna 6 sterren cops, na half uurtje werd ik doodgeschoten :') Maar het fire-/explosion-proof klopt wel :$ Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 ja hij kan wel kapot maar hij gaat niet roken of exploderen siri kga het dan meteen doen met een patriot :$ Hmm, ik had vanmiddag dus even die Infernus allesproof gemaakt, daarna 6 sterren cops, na half uurtje werd ik doodgeschoten :') Maar het fire-/explosion-proof klopt wel :$ Da's mooi. Alleen die NOoSe agenten zijn bij 6 vreselijk irritant ja, aan de achterkant van de truck op je schieten.. Reageren
Wienish Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 ja hij kan wel kapot maar hij gaat niet roken of exploderen siri kga het dan meteen doen met een patriot :$ Hmm, ik had vanmiddag dus even die Infernus allesproof gemaakt, daarna 6 sterren cops, na half uurtje werd ik doodgeschoten :') Maar het fire-/explosion-proof klopt wel :$ Da's mooi. Alleen die NOoSe agenten zijn bij 6 vreselijk irritant ja, aan de achterkant van de truck op je schieten.. Zul je maar net een kapotte voorruit hebben o.O Reageren
XXL-GTA Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Mijn banden konden nog kapot + ik ging dood in de auto Reageren
Wienish Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Mijn banden konden nog kapot + ik ging dood in de auto Mijn banden konden ook nog kapot, ik ging ook doodin de auto.. Alleen raar dat me dit keer eens niet de banden kapot gingen, hoewel het daarvoor wel even een keer ging :O Reageren
niko belic Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 vreemd ben je door de voorruit geknald door ergens op te rijden Reageren
Wienish Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 vreemd ben je door de voorruit geknald door ergens op te rijden Nee, er is een politieauto gelanceerd nadat ie over mijn Infernus reed :$ Reageren
niko belic Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 (bewerkt) au best pijnlijk maar volgens mij weet niet zeker zaak je gewond door zo'n helicopter want ik zit nu met 6 sterren en ik raak gewond omdat er een heli op me loopt te schieten. Ps ik heb echt geen idee hoe het kan dat je toch geraakt wordt bij mij gebeurd het ook Bewerkt: 13 juli 2008 door niko belic Reageren
Dvt Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 (bewerkt) maar ehh,als je die auto even op zo'n parkeerplekje zet, je gaat een uurtje of 2 loltrappen en dan ga je terug naar die auto, is ie dan nog steeds bestand tegen explosies en vuur? Kijk hier eens naar, komt net uit zijn huis gelopen: BTW Je hoord hier trouwens dat "Nee! Nee! Alsjeblieft niet vechten!" (op 0:30). Bewerkt: 13 juli 2008 door Dvt Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Verrek jongens. Het werkt echt ja. Is oud nieuws, maar nu heb ik het ook meegemaakt, ik heb het helemaal met lood vol gepompt, en nee niet kapot. Ook ff met een RPG opgeschoten, niet kapot. Mijn banden stonden wel in de fik waardoor ze dus kaduuk werden. Verder goed ontdekt Reageren
niko belic Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 (bewerkt) want versta je onder oud nieuws ik heb dit topic gistereren gemaakt Ps maar op het gegeven moment laad de ramen wel kogels door want vreemd was want ik werd geraakt andere leden zeiden dit ook al Bewerkt: 13 juli 2008 door niko belic Reageren
blacklord Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 want versta je onder oud nieuws ik heb dit topic gistereren gemaakt Ps maar op het gegeven moment laad de ramen wel kogels door want vreemd was want ik werd geraakt andere leden zeiden dit ook al Is dat misschien dat je je raampje kapot maakte om een drive-by te doen? Daar zit dus niks, dus kan je geraakt worden. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 je kan gwn de doc cheat doen dan word je auto gerapareerd dus ook die ramen Reageren
niko belic Geplaatst: 14 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 je heb gelijk op het gegeven moment was mijn Patriot net gaten kaas toen ben ik maar gestopt en na 25 minuten is er niks meer aan toch Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.