niko belic Geplaatst: 14 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 even een vraagje voor de gene die een auto bullet proof heeft gemaakt hoelang hebben jullie het vol gehouden met 6 sterren ik heb het zelf 24 minuten vol gehouden toen was ik bijna dood Reageren
niko belic Geplaatst: 14 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 (bewerkt) ooooo bedankt nikabelic Bewerkt: 14 juli 2008 door niko belic Reageren
Wienish Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 even een vraagje voor de gene die een auto bullet proof heeft gemaakt hoelang hebben jullie het vol gehouden met 6 sterren ik heb het zelf 24 minuten vol gehouden toen was ik bijna dood Half uurtje ongeveer ik... Maar ik sta soms ook in mijn hotelletje-savehuisin Algonquin (dat oost-huisje :')) 2 uur bovenin met 6 sterren.. Dan loop ik naar beneden en kijk ik eens wat er allemaal te vinden is op straat. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 (bewerkt) je heb gelijk op het gegeven moment was mijn Patriot net gaten kaas toen ben ik maar gestopt en na 25 minuten is er niks meer aan toch het is wel handig tijdens missies en k kan het wel lang uithouden met die doc cheat zonder die doc cheat iets van 30 min Bewerkt: 14 juli 2008 door rjravi1 Reageren
niko belic Geplaatst: 15 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 is dit topic nu al afgeschreven Reageren
mdog Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 haha toevallig had ik hem net zelf ontdekt maar het is idd wel gers als je een handgranaat in de hand houdt en hem niet uit de auto laat gooien terwijl je de trigger eruit hebt gehaald, ontplof je, en rij je gewoon weer verder xD zo heb ik nog een coole stunt uitgehaald, in Bohan, daar is een brug die opeens ophoudt met een schans aan het einde, als je precies op tijd de granaat tot ontploffing brengt, geeft dat weer een cool effect ! Reageren
Wienish Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 haha toevallig had ik hem net zelf ontdekt maar het is idd wel gers als je een handgranaat in de hand houdt en hem niet uit de auto laat gooien terwijl je de trigger eruit hebt gehaald, ontplof je, en rij je gewoon weer verder xD zo heb ik nog een coole stunt uitgehaald, in Bohan, daar is een brug die opeens ophoudt met een schans aan het einde, als je precies op tijd de granaat tot ontploffing brengt, geeft dat weer een cool effect ! Dan krijg je zo'n filmachtig iets he? :') Reageren
niko belic Geplaatst: 15 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Gaaf ga morgen ff proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.