Jump to content

multiplayer werkt niet....

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo, als ik de multiplayer wil starten krijg ik nog voor het filmpje, waar de soort van reclames afspelen, geen "reclames", maar witte vlakken, verder werkt het filmpje prima, niks aan de hand, net als het menu, maar als ik heb geladen waar ik gebleven ben, en wil starten, kom ik op mn bureaublad!

weet iemand hier iets op?

Geplaatst:

Je zult vast een verkeerde versie van GTA San Andreas hebben, er zijn namelijk drie versies van GTA San Andreas:

Versie Kan je modden
V1.00 Ja
V1.01 Nee
V2.00 Nee
Waarschijnlijk zul je V2.00, de meest voorkomende, hebben. Download dan deze patch en start hem op. Kies 'Next' totdat er om je GTA San Andreas-locatie wordt gevraagd. Zoek de locatie op of, mocht de locatie die er al staat dat al zijn, ga verder. Druk weer op 'Next', laat de patch z'n werk doen en sluit het programma af door de 'Exit'-knop in te drukken. Als het goed is zal het nu wel werken.
Geplaatst: (bewerkt)

lukt niet, geeft aan dat het een unknown version is...

ik heb trouwens verzie 1.01, misschien is dat dan een andere patch?

Bewerkt: door Bjorntjuhgta
Geplaatst:
  Bjorntjuhgta zei:
lukt niet, geeft aan dat het een unknown version is...

ik heb trouwens verzie 1.01, misschien is dat dan een andere patch?

Met V1.01 heb je de versie van, inderdaad, een andere patch. De patch die jij hebt gebruikt zorgt ervoor dat je juist níet kunt modden :7 Gezien het feit hij zegt dat je een 'Unknown version' hebt, heb je wijzigingen aan de 'gta_sa.exe' gemaakt? Denk aan No CD-Cracks et cetera. Je moet een gewone (schone) .exe hebben om te kunnen patchen. Installeer desnoods GTA San Andreas opnieuw, zodat je zeker weet dat je die hebt.

Geplaatst:

ja, ik weet dat het niet mag, maar ik had hem gedownload. maar ik heb niet aan 'gta_sa.exe' "gesleuteld".

hij is dus nog orgineel. en opnieuw installeren lukt dus niet. maar is er wel een andere patch voor??

Geplaatst:

Als je 'm gedownload hebt mogen we je niet helpen op dit forum. Voor €10 of €12,50 kan je een exemplaar in de winkel kopen.

Geplaatst:

ow, ik heb hem laatst gezien voor 25 euro. volgens mij eergister nog.

Geplaatst:

Volgens bart12345 kan je 'm voor €12,50 kopen, zie ook >zijn post<. Als je meer wilt weten moet je hem maar een PB sturen. :7

>>> Door Dutchy3010: Inderdaad.. Helaas is het helpen bij mensen met een illegale SA niet toegestaan.<<<

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...