Jump to content

Local Figureheads


Baffie

Recommended Posts

Ik heb GTA3, en in het handboek(je) staat een pagina met alle "local figureheads" ik ben er al wel een paar tegengekomen, maar ik snap er niks van of ze aan het eind nu je vijand of je vriend zijn. Ik heb hier even een lijstje gemaakt + pasfoto, weet iemand dan welke nu uiteindelijk je vriend of vijand zijn?

j_8ball.jpg

8-Ball

maria.jpg

Maria

j_luigi.jpg

Luigi

misty.jpg

Misty

ELBURRO.gif

El Burro

j_kenji.jpg

Kenji

j_asuka.jpg

Asuka

Miguel.jpg

Miguel

j_donald.jpg

Donald Love

personengta32mj.jpg

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

De meeste zijn of beide, of geen van tweeën. Claude heeft niet zo'n band met zijn opdrachtgevers als Tommy dat heeft. Hij is gewoon de errand-boy van verschillende opdrachtgevers. Hij vervult de opdrachten, maar vermoordt ze even zo gemakkelijk.

Degene die je nog het meest 'vriend' kan noemen zijn 8-Ball, wegens zijn hulp bij onderduiken en Ray, die als enige hartelijk afscheid neemt.

De duidelijkste vijanden zijn uiteraard Catalina en later ook Salvatore, bijde wegens verraad na samenwerking.

Link to comment
Delen op andere websites

Oké, bedankt. Trouwens, Salvatore Leone en Joey Leone zijn waarschijnlijk familie, dus dan is Joey dus ook je vijand. Of niet? En wie is Misty eigenlijk? Ik heb nu de missie al gedaan dat je Catalina moet doodmaken, maar ik ben nog maar op 27% van het spel en nog maar 43 missies van de 75 gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Salvatore Leone en Joey Leone zijn waarschijnlijk familie, dus dan is Joey dus ook je vijand.

Uhm... Waarom? :huh:

En wie is Misty eigenlijk?

Dat is diegene die je op moet halen voor Luigi in de eerste missie

Link to comment
Delen op andere websites

Joey en Salvatore zijn toch geen familie... :S

Zelfde achternaam ;)

Local figureheads betekend de locale figuren. Het zijn dus "bekende" in de stad. Het hoeven geen vrienden of vijanden te zijn.

Deze mensen komen dus wel veel voor in het spel (de verhaallijn)

Als je echt wilt weten of ze vriend of vijand zijn moet je het spel maar is gaan spelen. Dan kom je er vanzelf achter.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat was het probleem ook. Ik heb nu de meeste missies al gedaan, maar wie nu precies je vriend en vijand is weet ik ook niet. In Vice City vond ik het veel duidelijker.

Cortez:                 Vriend

Lance:                  Vijand

Avery Carrington:  Vriend

Kent Paul:             Vriend

Mitch Baker:          Vriend

Sonny Forelli:        Vijand

Umberto Robina:    Vriend

Auntie Paulet:        Vijand

Ricardo Diaz:         Vijand

Phil Cassidy:          Vriend

Daar was het tenminste duidelijk, in GTA3 heb ik bijvoorbeeld bij Asuka en Joey vraagtekens staan of ze nu vriend of vijand zijn. Waarom hoort Misty eigenlijk tot de mensen die de stad "in handen" hebben? Je ziet der maar met één missie en dan doet ze ook niks bijzonders. Wie is dít eigenlijk? Hij staat wel heel groot met z'n kop op de voorkant van het boekje, maar wie het is, is mij ook een raadsel. Screen is genomen uit de missie The Shootist (vice), maakt niet uit dacht ik.

post-5-1110390056.jpg

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

Misty is denk ik gewoon een aantrekkertje net als die blonde chick op de posters en hoesje van GTA: SA die zit niet eens in het spel, maar ik denk dat Asuka je vijand is omdat je haar broer namelijk om zeep helpt...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu pas de telefoonmissies van de Yardies op Staunton Island gedaan, maar aan het eind weet ik nog niet of die je goedgezind is. Hij zegt in de misise Kingdom Come dat hij een auto nodig heeft en dan ineens komen er allemaal zelfmoordaanslagmoordenaars aanrennen met SPANK. Zijn die dan door hem gestuurd of niet? Asuka is volgensmij wel je geallieerde, zij wordt volgensmij vermoordt door Catalina, Kenji vermoordt je in een Colombian Cartel, dus weten ze niet dat jij dat doet. Ik weet er voorlopig wel een stel

8-Ball: Vriend

Salvatore Leone: Vijand

Asuka Kasen: Vriend(in)

Kenji Kasen: Vijand

Donald Love: Vriend

Ray: Vriend

Phil Cassidy: Vriend

Luigi: Vijand

Joey Leone: Vijand

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Ik heb nu pas de telefoonmissies van de Yardies op Staunton Island gedaan, maar aan het eind weet ik nog niet of die je goedgezind is. Hij zegt in de misise Kingdom Come dat hij een auto nodig heeft en dan ineens komen er allemaal zelfmoordaanslagmoordenaars aanrennen met SPANK. Zijn die dan door hem gestuurd of niet? Asuka is volgensmij wel je geallieerde, zij wordt volgensmij vermoordt door Catalina, Kenji vermoordt je in een Colombian Cartel, dus weten ze niet dat jij dat doet. Ik weet er voorlopig wel een stel

8-Ball: Vriend

Salvatore Leone: Vijand

Asuka Kasen: Vriend(in)

Kenji Kasen: Vijand

Donald Love: Vriend

Ray: Vriend

Phil Cassidy: Vriend

Luigi: Vijand

Joey Leone: Vijand

ik weet er ook een stel

joey is je vriend

8ball is je vriend

catalina is je vijand

salvatore is je vriend

luigie is je vriend

donald love is je vriend

asuka is je vrindin

kenji is je vijand

toni is je vijand

phil cassidy is je vriend

ray is je vriend

hier komen de gangs

colombian cartels zijn je vijanden

yardies zijn je vrienden

diablos zijn je vijanden

traids zijn je vijanden

mafia zijn je vijanden

hoods zijn je vrienden

9ties zijn je vijanden

en meer weet ik niet

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet er ook een stel

Joey is je vriend

8-ball is je vriend

catalina is je vijand

salvatore is je vriend

luigi is je vriend

donald love is je vriend

asuka is je vriendin

kenji is je vijand

toni is je vijand

phil cassidy is je vriend

Ray is je vriend

Hier komen de gangs

colombian cartels zijn je vijanden

yardies zijn je vrienden

diablos zijn je vijanden

triads zijn je vijanden

mafia zijn je vijanden

hoods zijn je vrienden

9ties zijn je vijanden

en meer weet ik niet

Hoe kan Luigi je vriend zijn, Salvatore moet je doodmaken als hij van Luigi´s vandaan komt, het lijkt mij dus duidelijk dat salvatore en Luigi vrienden zijn, aangezien Salvatore je vijand wordt, wordt Luigi dat dus ook. Idem voor Joey dacht ik. Salvatore is al helemaal je vriend niet, het lijkt mij niet logisch dat je je vrienden gaat vermoorden, en ook niet logisch dat je vrienden jou willen vermoorden d.m.m. een autobom.

De yardies zijn volgensmij je vrienden niet, nadat ik de missie Kingdom Come gedaan hebt komen ze altijd op me af en willen ze me vermoorden. Dat doen je vrienden niet...

De Yakuza's zijn volgensmij wél je vrienden dacht ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Joey en Salvatore zijn toch geen familie... :S En Misty is alleen maar een chick die je steeds heen en weer moet rijden.

Joey is de zoon van Salvatore omdat je in een opdracht luigi,joey,toni, naar hem moet rijden en dan zegt Salvatore dat hij een vrouw heeft gevonden maar joey zegt van niet en dan zegt hij je moeders graf zou zweren dat je vrouw zou vinden

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...