dgo2 Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 hoi ik heb een lowrider maar ik wil er hydrolics in doen waar kan ik dat doen Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 (bewerkt) Dat kan met H of met Caps Lock. Tenminste, het kan in iedergeval met de hoorn Meestal kan dat in LS, Bij de Loco Low Co Bewerkt: 12 juli 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
Svenie Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 (bewerkt) In Los Santos is er een speciale garage voor Lowriders, die garage heet Loco Low Co. Afgezonderd van Hydraulics, kan je er je Lowrider van een andere kleurtje voorzien, de bumpers veranderen, de uitlaat veranderen,... Het gehele assortiment staat op de pagina die ik je net gegeven heb. De garage wordt toegankelijk na de missie Cesar Vialpando die je van Sweet krijgt. Ik heb de locatie van de shop op een Snapmap aangeduid. Klik daarvoor op deze link. Bewerkt: 12 juli 2008 door Svenie Reageren
dgo2 Geplaatst: 12 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 In Los Santos is er een speciale garage voor Lowriders, die garage heet Loco Low Co. Afgezonderd van Hydraulics, kan je er je Lowrider van een andere kleurtje voorzien, de bumpers veranderen, de uitlaat veranderen,... Het gehele assortiment staat op de pagina die ik je net gegeven heb. De garage wordt toegankelijk na de missie Cesar Vialpando die je van Sweet krijgt.Ik heb de locatie van de shop op een Snapmap aangeduid. Klik daarvoor op deze link. thnks Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.