GTAgamer17 Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 ik heb bijna alle empire state buildings veroverd,maar er blijft 1 type van building over,wanneer krijg je die? Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Dat is toch een drugs type van de Bikers he? Je krijgt die na de missie Hostile Takeover. Reageren
GTAgamer17 Geplaatst: 11 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Dat is toch een drugs type van de Bikers he? Je krijgt die na de missie Hostile Takeover. ik heb alle missies gedaan Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Ow zou je hem misschien kunnen aanvinken op een snapmap? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Bedoel je met type echt een type bussines of een Empire Building? Met type bedoel ik dingen als Loan Shark, Drugs, Protection Racket. Deze types speel je vrij door een gebouw van dat type te veroveren. Wanneer je bijvoorbeeld nog geen Robbery kunt kiezen, zul je eerst een Robbery bedrijf van een van de andere gangs moeten overnemen. Pas wanneer je dat gedaan hebt kun je zelf een Robbery building maken. Reageren
GTAgamer17 Geplaatst: 11 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Bedoel je met type echt een type bussines of een Empire Building? Met type bedoel ik dingen als Loan Shark, Drugs, Protection Racket. Deze types speel je vrij door een gebouw van dat type te veroveren. Wanneer je bijvoorbeeld nog geen Robbery kunt kiezen, zul je eerst een Robbery bedrijf van een van de andere gangs moeten overnemen. Pas wanneer je dat gedaan hebt kun je zelf een Robbery building maken. ja! je hebt gelijk,ik heb zo eensmuggling bedrijf overgenomen Reageren
GTAgamer17 Geplaatst: 12 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Als je alle empire state buildings hebt veroverd, kunnen de sharks of de bikers je sites dan nog aanvallen? >>> Door ASPHALT: Je laatst al een topic aangemaakt over de Empire Buildings, daar kun je gewoon in verder gaan. Bij deze dus samengevoegd.<<< Reageren
Svenie Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Als je alle empire state buildings hebt veroverd, kunnen de sharks of de bikers je sites dan nog aanvallen?>>> Door ASPHALT: Je laatst al een topic aangemaakt over de Empire Buildings, daar kun je gewoon in verder gaan. Bij deze dus samengevoegd.<<< Daar heb ik een simpel antwoord op: Nee! Wanneer je alle Sharks en Bikers van hun gebouwen hebt ontdaan, zal je ook geen aanvallen meer krijgen. Dit is tevens hetzelfde principe als bij de Gangteritoria in GTA San Andreas. Reageren
GTAgamer17 Geplaatst: 12 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Als je alle empire state buildings hebt veroverd, kunnen de sharks of de bikers je sites dan nog aanvallen?>>> Door ASPHALT: Je laatst al een topic aangemaakt over de Empire Buildings, daar kun je gewoon in verder gaan. Bij deze dus samengevoegd.<<< ik word nog steeds aangevallen en ik heb alle buildings veroverd Reageren
Svenie Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 (bewerkt) Dan heb ik twee mogelijke antwoorden voor je. 1. Je hebt toch nog niet alle Empires in handen, waardoor je uiteraard nog aangevallen wordt. Om te kijken hoeveel Empires je in handen hebt, moet je naar het Start menu en daar naar Stats gaan. Wanneer je 'Number of empire sites Vance owned' ziet verschijnen, kan je kijken hoeveel je er in handen hebt, van de 30. 2. (Hierbij heb ik hulp gehad van ASPHALT). Wanneer je nog maar net alle Empires hebt overgenomen, en het spel nog niet opnieuw hebt opgestart, kan je te maken krijgen met een klein bugje. Hierdoor blijf je aangevallen worden door de Bikers of Sharks. Sluit het spel af, nadat je hebt opgeslagen en start het opnieuw op. Het bugje moet nu verholpen zijn, en je kan als alles goed is rustig verder spelen. Bewerkt: 12 juli 2008 door Svenie Reageren
JasonStatham Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Voer methode 2 van Svenie's post niet uit als de Empire building al 2 maal eerder is aangevallen. Hierdoor zal de Empire overgenomen worden door de aanvallers. Kijk daarom altijd eventjes op de kaart, en zoek welke Empire aangevallen word. Er naast zul je een donkerrood balkje zien. Als er al 2 blokjes rood zijn gekleurd, kun je beter de Empire gaan verdedigen. Als er nog maar 1 of helemaal geen blokje gekleurd is, kun je beter saven. De Building zal dan enkel schade oplopen. Maar hij zal dan gewoon in bezit van jouw blijven. Reageren
GTAgamer17 Geplaatst: 12 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Voer methode 2 van Svenie's post niet uit als de Empire building al 2 maal eerder is aangevallen. Hierdoor zal de Empire overgenomen worden door de aanvallers. Kijk daarom altijd eventjes op de kaart, en zoek welke Empire aangevallen word. Er naast zul je een donkerrood balkje zien. Als er al 2 blokjes rood zijn gekleurd, kun je beter de Empire gaan verdedigen. Als er nog maar 1 of helemaal geen blokje gekleurd is, kun je beter saven. De Building zal dan enkel schade oplopen. Maar hij zal dan gewoon in bezit van jouw blijven. ?, het was methode 2 dat het was,ik word niet meer aangevallen nadat ik de psp heb heropgestart. Wat jij zegt weet (denk ik) iedereen dat vcs heeft al,maar toch bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.