Mr. Sugo Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Beste leden, Heeft iemand het originele WEAPON.DAT bestand voor mij? Ik had namelijk een mod geinstalleerd en vergeten de backup te maken, nou bleek ik iets verkeerd te hebben gedaan en telkens als ik nu een Sniper koop, krijg ik het "Niet Verzenden" gebeuren. Alvast bedankt, Mr. Sugo. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Als ik het goed heb kan je ook gewoon de game her installeren, zodat alles terug origineel staat. Achteraf kun je ook gewoon je mods opnieuw installeren en een savegame downloaden van waar je gestopt was. Die savegame vindt je dan in het SaveGame Aanvraag form, bovenaan in de stickys. Versie 1. Dat lijkt een beetje werk maar met een halfuurtje ben je er terug van af en kun je weer lekker doorspelen Als je andersom GTA SA illigaal hebt, mogen we je hierbij jamergenoeg niet helpen. Overigens jen ik niet veel meer van Hardware, dus laat ik dat even over aan een profesioneel type Reageren
Sprunk Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Ik heb V2 van San Andreas, ik weet niet welke versie jij hebt maar hier dus voor V2 Het is een RAR archief omdat het weapon.dat bestand niet kon worden upgeload! Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 De bestanden in de San Andreas map kan door iedereen gebruikt worden, of 'ie nou V1 of V2 heeft, ze werken bij allebei de versies. Alleen de bestanden 'Script.img' en 'Main.scm' zijn verschillend per versie, en kunnen dus niet door een andere versie gebruikt worden. Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 12 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 (bewerkt) Ik heb V2 van San Andreas, ik weet niet welke versie jij hebt maar hier dus voor V2 Het is een RAR archief omdat het weapon.dat bestand niet kon worden upgeload! Mijn Winzip zegt dat het een ongeldig bestand is EDIT: Met WinRAR geopend, nou werkt ie wel, bedankt Bewerkt: 12 juli 2008 door Mr. Sugo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.