Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

De Remington heeft geen vaste vindplaats, dus je zult goed moeten zoeken eer je er in kan rijden. Wel krijgt de auto een vindplaats als je deze moet zoeken voor Import/Export. Zie ->hier<- waar hij dan komt te staan.

Voor overige informatie over Import/Export kun je ->hier<- kijken.

GTA-Freak2

EDIT: Paar typefoutjes verbeterd. :)

Bewerkt: door GTA-Freak2
Geplaatst:
bedoel je met inport/export?

ik snap het niet .

De Remington rijdt voornamelijk rond in het Vagos gebied in Los Santos, sommige Remington's rijden ook in het platteland maar dat is zo'n stuk rijden

remingtomfa4.jpg

Geplaatst:
De Remington heeft geen vaste vindplaats, dus je zult goed moeten zoeken eer je er in kan rijden. Wel krijgt de auto een vindplaats als je deze moet zoeken voor Import/Export. Zie ->hier<- waar hij dan komt te staan.

Voor overige informatie over Import/Export kun je ->hier<- kijken.

GTA-Freak2

EDIT: Paar typefoutjes verbeterd. :)

en wanneer krijg je die missie of hoe en waar

maar dat is zo'n stuk rijden
Maar hoe weet jij dan waar de speler is? Als de speler in Bayside is is jou locatie ook ver rijden. :7

@ dgo2: lees eerst die pagina op wikigta!

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

Binnendoor weggetjes zijn niets voor niets, maar als hij nou eventjes zegt of het voor'n missie is of dat het gewoon losjes is, en dat hij zegt op welk eiland hij zich bevindt is het veel makkelijker om de weg te wijzen.

Geplaatst:
Binnendoor weggetjes zijn niets voor niets, maar als hij nou eventjes zegt of het voor'n missie is of dat het gewoon losjes is, en dat hij zegt op welk eiland hij zich bevindt is het veel makkelijker om de weg te wijzen.

ik ben op het eiland bij het jonsons house

Alleen als je met de eerste lijst (van de export-missie) bezig bent heeft de Remington 1 vaste verschijnplaats. Daarbuiten dus niet, dan moet je een beetje geluk hebben dat je de Remington op straat ziet rijden en doen waar "Grand Theft Auto" voor staat: auto's stelen! Dus moet je dan die Remington jatten. Succes :D

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

Is het voor een missie of gewoon als rond-rij mogelijkheid?

Btw. anders kan je gebruik maken van me kaartje want als ik daar zo rondrij dan zie ik ze vaak voorbij schieten.

Geplaatst:

Is het voor een missie of gewoon als rond-rij mogelijkheid?

Btw. anders kan je gebruik maken van me kaartje want als ik daar zo rondrij dan zie ik ze vaak voorbij schieten.

rond rij mogelijk heid

Als je dan toevallig de missie Customs Fast Tracks al hebt gedaan. Zou de Remington misschien hier kunnen staan. Zo niet, dan is inderdaad de teritoria van de Vagos waar je de auto heel misschien tegenkomt. Maar dat was al eerder opgemerkt. Je kan ook een carspawner gebruiken om de Remington te spawnen.

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:
Als je dan toevallig de missie Customs Fast Tracks al hebt gedaan. Zou de Remington misschien hier kunnen staan. Zo niet, dan is inderdaad de teritoria van de Vagos waar je de auto heel misschien tegenkomt. Maar dat was al eerder opgemerkt. Je kan ook een carspawner gebruiken om de Remington te spawnen.

en waar kan ik die carspawner hale dan

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...