dgo2 Geplaatst: 12 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Ik heb er 2 kunnen vinden. Deze en deze. Gebruik de Readme om te zien hoe je hem moet gebruiken. ^^ ik heb het wel op de ps2 Reageren
JasonStatham Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 (bewerkt) Ik heb er 2 kunnen vinden. Deze en deze. Gebruik de Readme om te zien hoe je hem moet gebruiken. ^^ ik heb het wel op de ps2 Nou, dan zal het jammer genoeg niet lukken. Het lukt alleen op de PC. Bewerkt: 12 juli 2008 door GTA-fan2 Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Ik heb er 2 kunnen vinden. Deze en deze. Gebruik de Readme om te zien hoe je hem moet gebruiken. ^^ ik heb het wel op de ps2 Dan moet ik helaas mededelen dat de CarSpawner niet zal werken aangezien dit alleen bestemt is voor de PC versie van Gta Sanandreas, zoals ik al zei moet je dus een remington gaan zoeken als hij vrij rond rijdt. Als je de Remington heb gevonden en heb gestolen dan kan je deze tunen/pimpen ( Wijzigen ) bij Locolow, Locolow is pas beschrikbaar na de missie Cecar Vialpando Ik heb de Locolow eventjes aanpunt op een zogehete SnapMap Locolow Reageren
dgo2 Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 voor de mensen die de remington nog steeds zoeken weet ik waar die staat ga naar de lowrider meeting schiet die dat mens uit de witte remington zet hem in je garage als je dat niet doet en er ergens anders uitstap zit die opslot vervolgens is die van jou ik heb op een snap map klik hier voor de snapmap aan getoont waar de lowrider meeting is. je moet wel eerst bij dat mannetje wat buiten staat in z'n cirkel staan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.