WALLAH Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 (bewerkt) Hey jongens!!. Heeft iemand van jullie een auto message script waardoor je op je server berichtjes kunt zetten die met 't kwartier weer opkomen Is dat niet een auto message bot nja. Ik weet er niet zo heel veel van maar als jullie me een link kunnen sturen ofzo zou ik jullie dankbaar zijn wink.gif. Greets, WALLAH. Kunnen jullie me ook helpen want ik moet 't een Pwn file maken en dat lukt me niet ik ben noobie met scripts dus alsjeblieft help me!! En ik moet ook iets met een AMX ?? ?_? Iemand had me dit al gestuurt maar ik snap er nix van ik heb em zelf al ge-edited forward RandomAnnounce(); new RandomText[5][0] = { {"Visit our website at www.stuntdriftdm.fusiveweb.co.uk and join us!"}, {"Server Owners - Foxy - Miracle - drugg3y These Are You Top Admins!"}, {"Donate And Keep The Server running at www.stuntdriftdm.fusiveweb.co.uk"}, {"Want to be an admin?. Go to www.stuntdriftdm.fusive.co.uk"}, {"Want to see our server on official? go to www.stuntdriftdm.fusiveweb.co.uk for more information"} }; public OnGameModeInit() { SetTimer("RandomAnnounce", 900000, true); // Een kwartier return 1; } public RandomAnnounce() { new rand1; rand1 = random(sizeof(RandomText)); SendClientMessageToAll(0xFF0000AA, RandomText[rand1][0]); return 1; } Bewerkt: 12 juli 2008 door WALLAH Reageren
Sandra Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 (bewerkt) Als je nog niet weet wat .pwn en .amx bestanden zijn, kan je denk ik beter eerst eens =>DEZE<= beginners-tutorial doorlezen Succes ermee P.s. Die code werkt prima hoor Bewerkt: 12 juli 2008 door =>Sandra<= Reageren
Big Boss Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Al die code plak je gewoon in je gamemode in Pawno en dan zou het moeten werken. Als je geen Pawno hebt, moet je dat downloaden op sa-mp.com (zit in het server pack) Juist onder //#define filterscript zet je forward RandomAnnounce(); new RandomText[5][0] = { {"Visit our website at www.stuntdriftdm.fusiveweb.co.uk and join us!"}, {"Server Owners - Foxy - Miracle - drugg3y These Are You Top Admins!"}, {"Donate And Keep The Server running at www.stuntdriftdm.fusiveweb.co.uk"}, {"Want to be an admin?. Go to www.stuntdriftdm.fusive.co.uk"}, {"Want to see our server on official? go to www.stuntdriftdm.fusiveweb.co.uk for more information"} }; Dan druk je op CTRL+F en zoek je naar OnGameModeInit Daaronder zet je dan { SetTimer("RandomAnnounce", 900000, true); // Een kwartier return 1; } En ten slotte, helemaal onderaan, plaat je public RandomAnnounce() { new rand1; rand1 = random(sizeof(RandomText)); SendClientMessageToAll(0xFF0000AA, RandomText[rand1][0]); return 1; } Reageren
WALLAH Geplaatst: 14 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Al die code plak je gewoon in je gamemode in Pawno en dan zou het moeten werken. Als je geen Pawno hebt, moet je dat downloaden op sa-mp.com (zit in het server pack)Juist onder //#define filterscript zet je forward RandomAnnounce(); new RandomText[5][0] = { {"Visit our website at www.stuntdriftdm.fusiveweb.co.uk and join us!"}, {"Server Owners - Foxy - Miracle - drugg3y These Are You Top Admins!"}, {"Donate And Keep The Server running at www.stuntdriftdm.fusiveweb.co.uk"}, {"Want to be an admin?. Go to www.stuntdriftdm.fusive.co.uk"}, {"Want to see our server on official? go to www.stuntdriftdm.fusiveweb.co.uk for more information"} }; Dan druk je op CTRL+F en zoek je naar OnGameModeInit Daaronder zet je dan { SetTimer("RandomAnnounce", 900000, true); // Een kwartier return 1; } En ten slotte, helemaal onderaan, plaat je public RandomAnnounce() { new rand1; rand1 = random(sizeof(RandomText)); SendClientMessageToAll(0xFF0000AA, RandomText[rand1][0]); return 1; } Dus .. die pwn file daarvan moet je in de map gamemode doen?? , srry hoor !! Reageren
Sandra Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 (bewerkt) Dus .. die pwn file daarvan moet je in de map gamemode doen?? , srry hoor !! Als je nog niet weet wat .pwn en .amx bestanden zijn, kan je denk ik beter eerst eens =>DEZE<= beginners-tutorial doorlezen ...Je gaat toch ook niet diepzee-duiken als je nog niet eens je zwemdiploma hebt? Met andere woorden: Begin bij het begin Bewerkt: 14 juli 2008 door =>Sandra<= Reageren
WALLAH Geplaatst: 14 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Dus .. die pwn file daarvan moet je in de map gamemode doen?? , srry hoor !! Als je nog niet weet wat .pwn en .amx bestanden zijn, kan je denk ik beter eerst eens =>DEZE<= beginners-tutorial doorlezen ...Je gaat toch ook niet diepzee-duiken als je nog niet eens je zwemdiploma hebt? Met andere woorden: Begin bij het begin ......Ik heb 't nodig voor me vriends server maar ik lees je tutorial wel ff Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.