Mynameisjeff Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 De mooiste plaats is de gevangenis....... zon gastje met oranje pakje aan staat platjes water te geven met een gieter Vrouwe Taak ---.--- Zeg eens, als je voorbij die muren bent, dus IN de gevangenis, heb je dan cops achter je aan of niet? nee als je met helicopter komt negere ze je gewoon als je schiet word je afgemaakt:P Reageren
Wienish Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 De mooiste plaats is de gevangenis....... zon gastje met oranje pakje aan staat platjes water te geven met een gieter Vrouwe Taak ---.--- Zeg eens, als je voorbij die muren bent, dus IN de gevangenis, heb je dan cops achter je aan of niet? nee als je met helicopter komt negere ze je gewoon als je schiet word je afgemaakt:P Oehh, dolletjes Dus je kunt ook gewoon voertuigen jatten, als die er zijn? Reageren
deserteaglenick Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Die ondergrondse metro tunnels zijn leuk om rond te kijken en Alderney met die hoge snelwegen. Die tunnels haat ik juist :o Jah dat kan wat is jou favoriete plek dan? Reageren
Wienish Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Die ondergrondse metro tunnels zijn leuk om rond te kijken en Alderney met die hoge snelwegen. Die tunnels haat ik juist :o Jah dat kan wat is jou favoriete plek dan? kijk eens die reactie boven de reactie die ik heb gequote en jij nu ook hebt gequote? Reageren
Robin B Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Beetje overal.Maar Bohan vind ik saai. Reageren
Wienish Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Beetje overal.Maar Bohan vind ik saai. Bohan is lol voor Team Deathmatch Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Beetje overal.Maar Bohan vind ik saai. Bohan is lol voor Team Deathmatch Dat vond ik eerst ook, maar nu doen ze het altijd, dus wordt het echt saai -_-. Mooie sig trouwens . Reageren
Wienish Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Beetje overal.Maar Bohan vind ik saai. Bohan is lol voor Team Deathmatch Dat vond ik eerst ook, maar nu doen ze het altijd, dus wordt het echt saai -_-. Mooie sig trouwens . Zeg dat maar tegen Arthis Nice avatar Reageren
rjravi1 Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 De mooiste plaats is de gevangenis....... zon gastje met oranje pakje aan staat platjes water te geven met een gieter Vrouwe Taak ---.--- Zeg eens, als je voorbij die muren bent, dus IN de gevangenis, heb je dan cops achter je aan of niet? nee als je met helicopter komt negere ze je gewoon als je schiet word je afgemaakt:P Oehh, dolletjes Dus je kunt ook gewoon voertuigen jatten, als die er zijn? noot geprobeert ziet het er vers uit? Reageren
Wienish Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 (bewerkt) De mooiste plaats is de gevangenis....... zon gastje met oranje pakje aan staat platjes water te geven met een gieter Vrouwe Taak ---.--- Zeg eens, als je voorbij die muren bent, dus IN de gevangenis, heb je dan cops achter je aan of niet? nee als je met helicopter komt negere ze je gewoon als je schiet word je afgemaakt:P Oehh, dolletjes Dus je kunt ook gewoon voertuigen jatten, als die er zijn? noot geprobeert ziet het er vers uit? Ik wilde 't zometeen eens gaan checken.. Ik edit 't antwoord wel :') Edit: Gaat wel ja, 1 ster politie wel, maar goed. Bewerkt: 15 juli 2008 door -_-Alex-_- Reageren
rjravi1 Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 (bewerkt) oki k ga het zometeen ook zoeken Bewerkt: 14 juli 2008 door rjravi1 Reageren
Destilios Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 ff. offtopic : zou iedereen mischien willen ophouden met die quote ladders ze zijn namelijk best iritant.. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 aah ik ben erin gegaan ...wel vet Reageren
Wienish Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 ff. offtopic : zou iedereen mischien willen ophouden met die quote ladders ze zijn namelijk best iritant.. Okidoki :$ Psssjt, iemand, quote!!![/font] Reageren
Valto Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 nee als je met helicopter komt negere ze je gewoon als je schiet word je afgemaakt:P Volgens mij klopt dit niet. Ik vloog er eerst naar toe land midden op dat plein stap uit en heb 2 sterren aan mijn reet. Kan ook zijn dat ik perongeluk boven op zo'n agent landde natuurlijk xD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.