Wienish Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 nee als je met helicopter komt negere ze je gewoon als je schiet word je afgemaakt:P Volgens mij klopt dit niet. Ik vloog er eerst naar toe land midden op dat plein stap uit en heb 2 sterren aan mijn reet. Kan ook zijn dat ik perongeluk boven op zo'n agent landde natuurlijk xD Dan denk ik dat je bovenop een agent landde ja. Reageren
FerryN Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 ff. offtopic : zou iedereen mischien willen ophouden met die quote ladders ze zijn namelijk best iritant.. Okidoki :$ Psssjt, iemand, quote!!![/font] Zo goed? En ja, je kunt gewoon de gevangenis in Reageren
sandesh Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Star Junction, Middle Park en Happiness Island Ik heb trouwens in het noorden van Algonquin een bioscoop gezien waar je naar binnen kunt kijken: weet iemand of je daar naar binnen kan? Dat geldt trouwens hetzelfde voor een kunstgebouw of zo Reageren
Wienish Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 ff. offtopic : zou iedereen mischien willen ophouden met die quote ladders ze zijn namelijk best iritant.. Okidoki :$ Psssjt, iemand, quote!!![/font] Zo goed? En ja, je kunt gewoon de gevangenis in Goedzo.. Zou iemand er last van hebben dat we quoten? :$ Reageren
rjravi1 Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Star Junction, Middle Park en Happiness Island Ik heb trouwens in het noorden van Algonquin een bioscoop gezien waar je naar binnen kunt kijken: weet iemand of je daar naar binnen kan? Dat geldt trouwens hetzelfde voor een kunstgebouw of zo zou ik niet weten kga het ook eve opzoeken waar het is Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Dit gaat wel heel erg oftopic niet? Geheime plaatsen toch? en niet: ja ja ja ik ben in de gevangenis geweest. Reageren
frankyyguy Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Onder de grond bij de metro's Behoorlijk realistisch (zelfs het geluid al) Reageren
rjravi1 Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Dit gaat wel heel erg oftopic niet?Geheime plaatsen toch? en niet: ja ja ja ik ben in de gevangenis geweest. het hoeven geen geheime plaatsen te zijn er staat : wat zijn jullie favoriete plekken ( geheime of niet ) in gta4 Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Dit gaat wel heel erg oftopic niet?Geheime plaatsen toch? en niet: ja ja ja ik ben in de gevangenis geweest. het hoeven geen geheime plaatsen te zijn er staat : wat zijn jullie favoriete plekken ( geheime of niet ) in gta4 Misschien wilt ie toch dat je zo origineel mogelijk blijft.. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 kan laten we weer ontopic blijven Reageren
rubbie92 Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 kanlaten we weer ontopic blijven ja maar bestaan er zo van die geheime plekken die je echt moet zoeken??? Reageren
LangeDraak Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 kanlaten we weer ontopic blijven ja maar bestaan er zo van die geheime plekken die je echt moet zoeken??? Ik zou zeggen.... Pak je rugtas, Doe je padvinders pak aan en kijk op je compas... Ga lekker Liberty City verkennen al lopend en je zal de 'geheime plekken' vanzelf vinden als ze er zijn Have Fun exploring the city Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 kanlaten we weer ontopic blijven ja maar bestaan er zo van die geheime plekken die je echt moet zoeken??? Ik zou zeggen.... Pak je rugtas, Doe je padvinders pak aan en kijk op je compas... Ga lekker Liberty City verkennen al lopend en je zal de 'geheime plekken' vanzelf vinden als ze er zijn Have Fun exploring the city Of ga even online, zie je ook nog wel wat leuke plekjes. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 kanlaten we weer ontopic blijven ja maar bestaan er zo van die geheime plekken die je echt moet zoeken??? Ik zou zeggen.... Pak je rugtas, Doe je padvinders pak aan en kijk op je compas... Ga lekker Liberty City verkennen al lopend en je zal de 'geheime plekken' vanzelf vinden als ze er zijn Have Fun exploring the city ga ik zeker doen maar zoveel geheimen plekken zijn er ook weeer niet Reageren
FerryN Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 kanlaten we weer ontopic blijven ja maar bestaan er zo van die geheime plekken die je echt moet zoeken??? Ik zou zeggen.... Pak je rugtas, Doe je padvinders pak aan en kijk op je compas... Ga lekker Liberty City verkennen al lopend en je zal de 'geheime plekken' vanzelf vinden als ze er zijn Have Fun exploring the city ga ik zeker doen maar zoveel geheimen plekken zijn er ook weeer niet Nee, want de meeste staan al hier. xD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.