rjravi1 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 kanlaten we weer ontopic blijven ja maar bestaan er zo van die geheime plekken die je echt moet zoeken??? Ik zou zeggen.... Pak je rugtas, Doe je padvinders pak aan en kijk op je compas... Ga lekker Liberty City verkennen al lopend en je zal de 'geheime plekken' vanzelf vinden als ze er zijn Have Fun exploring the city ga ik zeker doen maar zoveel geheimen plekken zijn er ook weeer niet Nee, want de meeste staan al hier. xD ja dat bedoel ik dus Reageren
wtc Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Dit gaat wel heel erg oftopic niet?Geheime plaatsen toch? en niet: ja ja ja ik ben in de gevangenis geweest. Bedoel je gewoon met een heli in het gevangenis gebied, of ook echt in de gebouwen? anders moet je me toch eens zeggen hoe je dat doet hoor Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Dit gaat wel heel erg oftopic niet?Geheime plaatsen toch? en niet: ja ja ja ik ben in de gevangenis geweest. Bedoel je gewoon met een heli in het gevangenis gebied, of ook echt in de gebouwen? anders moet je me toch eens zeggen hoe je dat doet hoor in het gebied. De gebouwen zelf kun je daar niet in. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.