Christiaan076 Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 wie weet waar ik een motor kan vinden voor stunt jumps? het liefst een NRG 900 en ik hoef geen freeway/zombie Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Er is een motoshop in Alderney, deze kan je hier vinden, en heet Wesdyke Autos. Daar zouden, normaal gezien, vele NRG 500's te vinden zijn. Hiervoor moet Alderney natuurlijk wel al beschikbaar zijn. Alderney is beschikbaar na de missie Three Leaf Clover (bankoverval met Packie). Reageren
Christiaan076 Geplaatst: 12 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Er is een motoshop in Alderney, deze kan je hier vinden, en heet Wesdyke Autos. Daar zouden, normaal gezien, vele NRG 500's te vinden zijn. Hiervoor moet Alderney natuurlijk wel al beschikbaar zijn. Alderney is beschikbaar na de missie Three Leaf Clover (bankoverval met Packie). thanx ik heb Alderney al ge unlockt ben op weg naar 100% (momenteel 95.50% finished) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.