mistersurmont Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2008 Hey, ik zoek een savegame met een complete storyline (uiteraard zonder cheats) maar zonder sidemissions, en stevie's car theft missions moeten daar absoluut bij zijn. (Kun je eigenlijk nog die auto's vinden op dezelfde locatie als je die missies al gedaan hebt?) Bedankt op voorhand. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2008 In de Download Database van GTAForum is er een savegame te vinden van Sjorzzz waarbij de Storyline uitgespeeld is, én 3 Flying Rats kapot geschoten. Voor de rest weet ik niet of er al een Car Theft, Assasin of dergelijke is uitgespeeld. Je kan het natuurlijk eens proberen. Hier kan je de savegame downloaden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mistersurmont Geplaatst: 12 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2008 Bedankt zal ik morgen eens proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 Aanschouw. Helemaal onderaan is Storyline Completed, zonder één enkele zijmissie of iets dergelijks gedaan te hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.