samin00 Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2008 wie weet een plek waar je goed kan stunten op de de 1e 2 eilanden want na 2 maanden heb ik eindelijk me ps3 terug en moet ik overnieuw ik weet de halve brug bij bohan maar daar gaat die in slowmotion (weet iemand trouwens hoe je die slomotion uitzet bij stunts?) dus weet iemand nog meer plekken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2008 Uitzetten van slowmotion: als je de linkerhendel naar voren duwt, gaat het al op normale snelheid, als je hem terugtrekt gaat het nog langzamer. De 50 Unique Stunt Jumps vind je Hier, maar met wat improvisatie op een aantal plekken, kun je ook nog wel wat leuke stunts doen. Veel succes met stuntelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2008 bij de vliegveld natuurlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2008 bij de vliegveld natuurlijk Dan zit je wel met die cops o.O Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mc-mo Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 bij de vliegveld natuurlijk Dan zit je wel met die cops o.O Doe gewoon party mode of free mode en dan naar de vliegveld zonder cops. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 bij de vliegveld natuurlijk Dan zit je wel met die cops o.O Doe gewoon party mode of free mode en dan naar de vliegveld zonder cops. ja wou k net zeggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 En daarvoor moet je eerst online gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 En daarvoor moet je eerst online gaan R U SERIOUS??? Ontopic: Ga een race doen bij het vliegveld met een Infernus, dan kan je pas laggen! Of (is niet stunten of racen) ga freemode met friendly fire off, en dan moet iedereen een RPG krijgen, da's pas laggen!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.