bjorn13 Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Geplaatst: 9 maart 2005 weet iemand hoe ge een screenshot maakt met internet explorer ik wil da ff weeten weet iemand dit <_< :wacko: Reageren
Baffie Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Geplaatst: 9 maart 2005 Als die een filmpje aan het afspelen is, kan dat nog gewoon met FRAPS, anders is de toets prt sc (print screen) ook nog altijd het makkelijkste, alleen kan je dan niet meerdere screens tegelijkertijd maken. Reageren
Sasuke Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Geplaatst: 9 maart 2005 Of gewoon de Print SCRN ( te vinden naast F12 ), en vervolgens plakken in Paint b.v Reageren
bjorn13 Geplaatst: 9 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2005 oke thanks jongens nu weet ik het weer ik was het vergeeten Reageren
hey dude Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Geplaatst: 9 maart 2005 ja vergeten dat zegt ge op school ook ik was dat vergeten :lol: wat grappig je wist het niet ik ook nu kan ik dat ook gebruiken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.