Jump to content

Ringtones

Recommended Posts

Geplaatst:

Heyhey, ik heb net op dit forum onder

een topic een advertentie gevonden

van de site Nakko,

ik zag ook dat je je moet registreren.

Nu heb ik een vraag: Is deze site wel

veilig? :$ Want alleen dat gratis-

gedoe vertrouw ik niet, hoewel het me

wel leuk lijkt als het betrouwbaar is.

Mvg,

Alex

Geplaatst:

Moet jezelf weten, het is op eigen risico. Maar ik zou het niet zo heel snel doen..

Geplaatst:

Met advertenties moet je zowiezo altijd opassen. GTAForum selecteert zelf ook zijn banners niet en vaak durft er dan wel eens onveilige reclame binnen te sluipen. Indien je iets dus niet vertrouwt dan moet je zeker daar niks invullen. Vooral wanneer er naar persoonlijke gegevens gevraagd word.

Geplaatst:

Ik denk zoiezo niet dat een site die gratis producten aanbied een hoop geld gaat betalen voor advertenties.

Waarschijnlijk kom je aan een abbonement vast te zitten ofzo.

Ik zou het in ieder geval niet doen.

Geplaatst:
Ik denk zoiezo niet dat een site die gratis producten aanbied een hoop geld gaat betalen voor advertenties.

Waarschijnlijk kom je aan een abbonement vast te zitten ofzo.

Ik zou het in ieder geval niet doen.

Als dat zo is moet het toch eens ophouden he ;)'

Ik zit namelijk met 0 cent beltegoed, en ik heb

gehoord van een maat van me dat bij bijv.

Glomobi of Jamba je abbonement automatisch

wordt opgezegd als je beltegoed leeggevreten is :puh:

Geplaatst:

Sowieso, als je het al doet, zorg er dan voor dat je van die homemade hebt. Aka, kort stukje zelf op je pc opnemen en op je pc zetten.

Geplaatst:

zou ik niet doen als ik jouw was

meestal als je het koopt zo 'n ringtone

word je gelijk abbonee erop

Geplaatst:
zou ik niet doen als ik jouw was

meestal als je het koopt zo 'n ringtone

word je gelijk abbonee erop

Ja, en per verstuurde sms van hun, betaal jij 1.nog wat voor, en ze sturen per dag er stuk of duizend, en ben jij je beltegoed kwijt, als je die hebt offcourse,

Het zijn een stel klootzakken die je afzetten, Supergroot, Bestel Nu! en zo'n aap die je die rommel aansmeert.

en onderaan staat piepklein '1.50 per ontvangen sms' en dergelijke zooi.

Geplaatst: (bewerkt)

Het verbaasd me dat mensen het ook nog doen ook. Ook tegenwoordig nu van. "Achmed the dead terrorist, nu op jouw mobiel!!!!11ONEONEONEELEVEN" Ik erger mij er dood aan. :( Het bewijst maar weer hoe goed ze verkopen, alleen hoor je er niemand ooit wat over zeggen.

Bewerkt: door Fyre
Geplaatst:

eigenlijk moet dat ook verboden worden

net als die levenloze bel spelletjes

Geplaatst:

Vorig jaar was Domino Day ook GEHEEL naar de kloten gegaan. Ze gingen ondertussen allemaal BN'ers uitnodigen enzo. (Interesseerde met geen zak, wees lekker beroemd, ik zie liever de gewone Henk dat doen die mee gewerkt heeft.) En ook nog het belspelletje TERWIJL DE STEENTJES BLEVEN VALLEN. Ik ergerde me er ka-fucking-pot aan. Je zag die vrouw die het presenteerde van: "Oh god, ik houd alle kijkers van het gebeuren zelf af, snel snel, schakel de camera over." Gewoonweg triest. :7

Het was de dag waarop Domino Day veranderde van een volks traditie tot een gekapitaliseerde hoop rommel. Ik hoop dat dit jaar anders wordt, en het gewoon DD wordt zoals we vroeger kenden.

Maar ik moet toegeven, ik vond het af en toe best vermakelijk mee te kijken bij een belspelletje. Gewoon omdat ik me verveelde. :7

Geplaatst:

ja neem dat als voorbeeld

dat vond ik ook klote ...terwijl alles doorging schakelde ze over naar een belspel :duh:

gelukkig is het nu minder geworden

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...