Wienish Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Heyhey, ik heb net op dit forum onder een topic een advertentie gevonden van de site Nakko, ik zag ook dat je je moet registreren. Nu heb ik een vraag: Is deze site wel veilig? :$ Want alleen dat gratis- gedoe vertrouw ik niet, hoewel het me wel leuk lijkt als het betrouwbaar is. Mvg, Alex
niko belic Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 dan zou ik er niet op aanmelden als ik jou was
Ferre Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Gratis bestaat niet. En al helemaal niet bij dit soort dingen.
Kloep Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Moet jezelf weten, het is op eigen risico. Maar ik zou het niet zo heel snel doen..
TheGuardian Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Met advertenties moet je zowiezo altijd opassen. GTAForum selecteert zelf ook zijn banners niet en vaak durft er dan wel eens onveilige reclame binnen te sluipen. Indien je iets dus niet vertrouwt dan moet je zeker daar niks invullen. Vooral wanneer er naar persoonlijke gegevens gevraagd word.
Gta-killer Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Ik denk zoiezo niet dat een site die gratis producten aanbied een hoop geld gaat betalen voor advertenties. Waarschijnlijk kom je aan een abbonement vast te zitten ofzo. Ik zou het in ieder geval niet doen.
Wienish Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Ik denk zoiezo niet dat een site die gratis producten aanbied een hoop geld gaat betalen voor advertenties.Waarschijnlijk kom je aan een abbonement vast te zitten ofzo. Ik zou het in ieder geval niet doen. Als dat zo is moet het toch eens ophouden he ' Ik zit namelijk met 0 cent beltegoed, en ik heb gehoord van een maat van me dat bij bijv. Glomobi of Jamba je abbonement automatisch wordt opgezegd als je beltegoed leeggevreten is
Fyre Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Sowieso, als je het al doet, zorg er dan voor dat je van die homemade hebt. Aka, kort stukje zelf op je pc opnemen en op je pc zetten.
rjravi1 Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 zou ik niet doen als ik jouw was meestal als je het koopt zo 'n ringtone word je gelijk abbonee erop
FerryN Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 zou ik niet doen als ik jouw wasmeestal als je het koopt zo 'n ringtone word je gelijk abbonee erop Ja, en per verstuurde sms van hun, betaal jij 1.nog wat voor, en ze sturen per dag er stuk of duizend, en ben jij je beltegoed kwijt, als je die hebt offcourse, Het zijn een stel klootzakken die je afzetten, Supergroot, Bestel Nu! en zo'n aap die je die rommel aansmeert. en onderaan staat piepklein '1.50 per ontvangen sms' en dergelijke zooi.
Fyre Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 (bewerkt) Het verbaasd me dat mensen het ook nog doen ook. Ook tegenwoordig nu van. "Achmed the dead terrorist, nu op jouw mobiel!!!!11ONEONEONEELEVEN" Ik erger mij er dood aan. Het bewijst maar weer hoe goed ze verkopen, alleen hoor je er niemand ooit wat over zeggen. Bewerkt: 14 juli 2008 door Fyre
rjravi1 Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 eigenlijk moet dat ook verboden worden net als die levenloze bel spelletjes
Fyre Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Vorig jaar was Domino Day ook GEHEEL naar de kloten gegaan. Ze gingen ondertussen allemaal BN'ers uitnodigen enzo. (Interesseerde met geen zak, wees lekker beroemd, ik zie liever de gewone Henk dat doen die mee gewerkt heeft.) En ook nog het belspelletje TERWIJL DE STEENTJES BLEVEN VALLEN. Ik ergerde me er ka-fucking-pot aan. Je zag die vrouw die het presenteerde van: "Oh god, ik houd alle kijkers van het gebeuren zelf af, snel snel, schakel de camera over." Gewoonweg triest. Het was de dag waarop Domino Day veranderde van een volks traditie tot een gekapitaliseerde hoop rommel. Ik hoop dat dit jaar anders wordt, en het gewoon DD wordt zoals we vroeger kenden. Maar ik moet toegeven, ik vond het af en toe best vermakelijk mee te kijken bij een belspelletje. Gewoon omdat ik me verveelde.
rjravi1 Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 ja neem dat als voorbeeld dat vond ik ook klote ...terwijl alles doorging schakelde ze over naar een belspel gelukkig is het nu minder geworden
Recommended Posts