scot zombie Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 >>> Door Sandra: Topic gesloten i.v.m. inactiviteit. Niet mee eens? => PB<<< een clan die om respect strijd een clan die respect voor zijn leden heeft een unieke kans voor iedereen met (hopelijk)leuke leden die elkaar helpen de leider? scotzombie(psn ID)
Gta-Alien Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 ja dat moet je doen ik wil wel mede leader zijn ik heb nog geen clan
Daafiedos Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 (bewerkt) ik wil graag joinen mijn psn id is daafiedos mag ik 3de leider zijn of zoiets??? Bewerkt: 18 augustus 2008 door Daafiedos
Kai-ShockWave Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 ja dat moet je doen ik wil wel mede leader zijn ik heb nog geen clan Je zit al bij LibertyKillerz xD Je heb je een keer bij ons aangemeld en je staat in de ledenlijst
LangeDraak Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 ja dat moet je doen ik wil wel mede leader zijn ik heb nog geen clan Je zit al bij LibertyKillerz xD Je heb je een keer bij ons aangemeld en je staat in de ledenlijst Altijd fijn dat soort leden in je clan Toch een lid minder denk ik voor je KAI.
Wienish Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 ik wil graag joinenmijn psn id is daafiedos mag ik 3de leider zijn of zoiets??? Mooi gebumpt o.O
Recommended Posts