Jump to content

GTA betekenis

Recommended Posts

Geplaatst:
De eerste GTA draaide wel om autodiefstal. Denk bvb. aan de missies van Liberty City die je krijgt van uit gestolen auto's. Ook is er vanaf GTA 3 al in iedere GTA al een import/export oddjob.

Nee wacht ff :D : weet niet zeker of IV ook een import/export heeft.

GTA Vice City, LCS en VCS hebben geen Import/Export Oddjob:)

Toch wel:

Vice City: je moet hier bij Sunshine Garage auto's zoeken en in een garage plaatsen.

http://nl.wikigta.org/wiki/Import_Garage_%28GTA_Vice_City%29

LCS: je moet hier voertuigen stelen en verzamelen voor de Car-razy Car wedstrijd van Love Media.

http://nl.wikigta.org/wiki/Love_Media_%28G...City_Stories%29

VCS: je moet hier voertuigen verzamelen voor de Civil Asset Forfeiture Compound, dat een jachthaven wil beginnen (ook de eerste import/export waar je boten moet verzamelen)

http://nl.wikigta.org/wiki/Civil_Asset_For...City_Stories%29

Zo zie je wel dat ook GTA VC, LCS en VCS zulke missies hebben, al heten ze niet altijd Import/Export

Mijn excuses :D

'k Dacht dat hij bedoelde een missie die Import/Export heette :D

Excuses aanvaard ^_^

Maar kan je me ook missch vertellen of GTA 4 zo n missie heeft?

Geplaatst:

In GTA IV moet je voor Brucie Kibbutz auto's stelen, je zult dit volgens mij na de missie 'Logging On' moeten doen. Tijdens die missie maak je kennis met het Tw@ internetcafé. Na de missie zul je een telefoontje van Brucie krijgen, waarin hij meldt dat je in je mailbox een bericht van Brucie hebt ontvangen. Brucie zal per mail de auto's noemen die je moet stelen.

Nadat je Smackdown hebt gedaan, zul je ook voor Stevie auto's kunnen stelen, tijdens de zijmissie 'Stevie's Car Theft'. Stevie zal een SMS met de locatie van de auto die je moet stelen, sturen.

Geplaatst:

Het gaat toch niet over Import/Export of ben ik nou dom?

Volgens mij gaat dit over de betekenis van GTA. niet dat ik moderator gedrag wil gaan vertonen maar ontopic blijfen is wel leuk

>>> Door Bling: Ik vraag me wel eens af waarom mensen toch iets doen, terwijl ze aangeven het niet te willen. <<<

Geplaatst:

We weten ondertussen waar "Grand Theft Auto" voor staat en dat deze betekenis (autodiefstal) in elke GTA terugkomt. Er zijn talloze voorbeelden te noemen; zowel qua missies als qua ingame mogelijkheden, maar het noemen daarvan is niet nodig. Daar werd in dit topic niet om gevraagd.

Mijn voorstel is om het topic te laten rusten, totdat iemand een vraag - met betrekking tot dit onderwerp - heeft.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...