Jump to content

SA CamHack Probleem

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Beste Leden,

Ik was van plan om een filmpje te maken over San Andreas. Met behulp van de SA CamHack v1.2 en Fraps moet het wel lukken, dacht ik. Dat bleek dus niet zo te zijn. Zodra ik SA CamHack activeer in-game, krijg ik een heel smal beeld. Ik heb dit weleens eerder gehad maar ik weet niet meer hoe ik dit heb verholpen :muur:

Iemand die wel weet hoe ik dit kan verhelpen?

Alvast bedankt,

Mr. Sugo.

PS:

Voor als dit nodig is, ik gebruik geen Mac, ik heb mijn Windows XP zo "gecustomized". ;)

PS:

Het ligt ook niet aan de mod die ik gebruik (het anti-fullscreen dingetje) want als ik met full-screen speel krijg ik hetzelfde.

Bewerkt: door Mr. Sugo
Geplaatst:

Dat is een standaard, irritante eigenschap bij de meeste gebruikers van Camhack, zelf heb ik ook het probleem. Het lijkt me hier te gaan om het zogenoemde FOV, wat je zicht bepaald. Hoe groter het getal, hoe meer je ziet. Maar dit heeft als gevolg dat alles een stuk verder weg lijkt (en dus kleiner). In de Readme van Camhack kwam ik het volgende tegen:

Left Bracket '[' = Increase FOV

Right Bracket ']' = Decrease FOV

Semicolon ; = Increase Aspect Ratio

Apostrophe ' = Decrease Aspect Ratio

P = Default FOV and Aspect Ratio

X = Save Current View

Als het aanpassen van de FOV niet werkt, dan is de mogelijke oorzaak de Aspect Ratio. Probeer deze ook eens te veranderen. Zodra je de juiste stand eindelijk hebt gevonden (goed zicht, etc), kun je voor het gemak op X drukken, zodat je zicht bewaard blijft en niet wordt veranderd zodra je het spel opnieuw opstart.

Geplaatst:
Dat is een standaard, irritante eigenschap bij de meeste gebruikers van Camhack, zelf heb ik ook het probleem. Het lijkt me hier te gaan om het zogenoemde FOV, wat je zicht bepaald. Hoe groter het getal, hoe meer je ziet. Maar dit heeft als gevolg dat alles een stuk verder weg lijkt (en dus kleiner). In de Readme van Camhack kwam ik het volgende tegen:
Left Bracket '[' = Increase FOV

Right Bracket ']' = Decrease FOV

Semicolon ; = Increase Aspect Ratio

Apostrophe ' = Decrease Aspect Ratio

P = Default FOV and Aspect Ratio

X = Save Current View

Als het aanpassen van de FOV niet werkt, dan is de mogelijke oorzaak de Aspect Ratio. Probeer deze ook eens te veranderen. Zodra je de juiste stand eindelijk hebt gevonden (goed zicht, etc), kun je voor het gemak op X drukken, zodat je zicht bewaard blijft en niet wordt veranderd zodra je het spel opnieuw opstart.

Ah bedankt het werkt nu :):tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...