Jump to content

Mazzel?


AXIO

Recommended Posts

Ik was potje met hangman noose bezig en ik bestuurde heli anderen ophalen, de anderen 2 die mee deden erin en petrovic, eenmaal dat ik opstijg kom ik met de staart tegen de heli van de hangman noose heli en staart eraf, en ik wou niet landen ofso want ik wist dat we dan het niet zouden redden ofzo, dus ik met zonder staart naar safe place vliegen en perfect geland ook :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was potje met hangman noose bezig en ik bestuurde heli anderen ophalen, de anderen 2 die mee deden erin en petrovic, eenmaal dat ik opstijg kom ik met de staart tegen de heli van de hangman noose heli en staart eraf, en ik wou niet landen ofso want ik wist dat we dan het niet zouden redden ofzo, dus ik met zonder staart naar safe place vliegen en perfect geland ook :*D

In het echt is het natuurlijk onmogelijk om zonder staart te vliegen in een helicopter. Je komt in een spin terecht, en de cabine draait in tegengestelde richting dan de rotoren. Oftewel, de cabine draait met dezelfde snelheid om de as van de rotorbladen heen. Kortom, je bent dood voordat je te pletter slaat.

Natuurlijk wilt GTAIV zo realistisch mogelijk over komen, al is dit inmiddels al lang achterhaalt. Het lijkt mij onmogelijk om vanaf het vliegveld tot aan Charge Island (correct me if i'm wrong) te vliegen zonder staart, oftewel, zonder stuurvermogen. Komt er op neer dat je inderdaad behoorlijk veel onrealistische mazzel hebt gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

Is toch helemaal niet moeilijk om met een heli te vliegen zonder staart, je moet gewoon heel veel bijsturen en je krijgt hem niet meer recht( :schater:), maar je kunt perfect naar de plaats vliegen waar je wil..

Link to comment
Delen op andere websites

Is toch helemaal niet moeilijk om met een heli te vliegen zonder staart, je moet gewoon heel veel bijsturen en je krijgt hem niet meer recht( :schater:), maar je kunt perfect naar de plaats vliegen waar je wil..
de heli draaide alle kanten op, je hoefde maar 1 verkeerde zet te doen of je vliegt met volle snelheid naar beneden, misschien haal je dan nog wel maar is er nog altijd kans op een gebouw of wat dan ook :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...