Jump to content

GTA SA loopt steeds vast VOOR het laadscherm

Recommended Posts

Geplaatst:

welja, als ik op new game of load game selecteert dan gaat de spel al gelijk freezen, zonder foutmelding

ik kom dit probleem echt kotsbeu, zo beu dat ik de PC naar buiten wil gooien!

PC specs:

Processor: Intel® Core2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs), ~2.4GHz

Memory: 3070MB RAM

Card name: NVIDIA GeForce 8600 GT

Display Memory: 1518 MB

DirectX Version: DirectX 10

ik zie het probleem niet van in waarom GTA SA altijd maar freest :duh:

Geplaatst:

Aan je systeem kan het niet liggen, je specs zijn ruim boven wat Gta Sa vraagt. Heb je de cd al op krasjes bespeurd? Of vuil? Als dat zo is probeer hem dan even schoon te maken met een zachte doek. Als dat niet het geval is, kan je altijd nog proberen om Sa opnieuw te installeren.

Geplaatst:

opnieuw installeren helpt niet, blijft nog altijd hetzelfde gebeuren en de dvd schijf is pas nieuw en ik bespeur geen vuitje, krasje, ... daarop dus vind ik gwn zo raar en zo vervelend

Geplaatst:

Heb je misschien mods op Sa geïnstalleerd? Het kan namelijk voorkomen dat één van de mods ervoor zorgt, dat je Sa het niet meer doet. Als dat niet zo is probeer dan in Gta San Andreas User Files het bestandje gta_set te verwijderen. Dit kan absoluut geen kwaad. Als je deze verwijderd zijn alle toetsenbord, beeldscherm en muis e.d. settings zijn weer standaard.

Geplaatst:

Ik heb dit ook een keer gehad.

Toen heb ik de nieuwste drivers van mijn videokaart gedownload en doet werkte het weer.

Geplaatst:

ik ben een ervaren modder, ik heb geen 1mods geinstalleerd, pas vers installeren en dan spelen en hij doet dan ook niet dus vond ik dat gwn zo vreemd en die gta.set had ik ook verwijderd, het helpt ook niet

Geplaatst:

Zoals hierboven al is vermeld: zorg dat al je drivers up-to-date zijn, haal sowieso even bij nvidia.com de nieuwste driver voor je videokaart. ^_^

Geplaatst:

gotver, door die geupdate driver voor mijn videokaart doet GTA SA nu totaal niks meer, als ik op snelkoppeling klikt zie ik dan de cd draaien icoon maar dan niks

Geplaatst:

Weet je zeker dat je de driver voor JOU kaart hebt gedownload? Als je de verkeerde gegevens invult krijg je waarschijnlijk ook de verkeerde driver. :7

Geplaatst:

welja

ik heb ene nVidia geforce 8600GT, ik ging naar site nVidia.com, ik koos voor driver update, ik koos voor GeForce, 8series, Vista 32bit, Engels uk

van de taal wist ik niet wat ik moet kiezen dus heb ik maar Engels uk genomen ipv us

Geplaatst: (bewerkt)

Start je SA met administrator rechten? Lees even het topic hier bovenaan: Lees dit eerst! voor meer informatie hierover. En als dat niet lukt weet ik het ook niet meer .. ben dan optie-loos. :cab:

Bewerkt: door _KoE_Mzungu

ja dat heb ik ook geprobeerd, met en zonder, niks werkt, dan met compitabelmodus van XP aangevinkt, ook niet, best wel HEEL raar want GTA3 lukt perfect, Crysis op zowat maximaal behalve effecten op low maar GTA SA crasht alsmaar :N dat begrijp ik gwn niet, ik heb dit probleem nog nooit gehad op mijn oude pc

maar toch bedankt voor je moeite!

Bewerkt: door SWYV

Het je niet toevallig de 64BIT versie van Vista?

En HIER op nvidia.com kun je ook optie 2 proberen, dan worden door nvidia automatisch de juiste drivers gedownload ^_^

En kun je GTAIII en Crysis nu nog wél spelen, of doen die het ook niet meer???

Bewerkt: door tommatje

hoe weet ik of ik een 32bit of een 64bit Vista heb?

en ik kan die GTA3 en Crysis op maximaal spelenmaar GTA SA crasht telkens dat vind ik gwn zo raar en dan GTA VC werkt wel maar als ik spel opslaat in zo'n marker dan crasht VC

Bewerkt: door SWYV

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...