Sprunk Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Hai! Ik zie hierboven allemaal pinned topic's over savegame's maar het gaat steeds maar over savegame's voor de PSP. Zijn er ook topics voor savegames voor de PS2??? Zo nee, weet iemand waar ik een 100% save kan vinden voor VCS voor de PS2?? (ik ga wel de missies doen maar ik wil ook een game met alles al vrij om lekker terroristje te spelen ) Alvast bedankt, later! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 1) Er zijn inderdaad geen pinned topics over PS-2 savegames in VCS. Wel kun je in het SA forum een topic vinden waar alle informatie over het gebruiken van Savegames op de PS-2 is uitgeled. Dat topic kun je hier vinden. Je hebt wel het een en andere nodig, wat niet het geval is voor de PSP. Maar dat staat allemaal uitgelegd in dat topic. 2) Ik heb jammer genoeg geen Savegame kunnen vinden. Ik denk dat je het dan toch echt allemaal zelf moet doen. Je kan even op de deze pagina zien wat je allemaal moet doen voor de 100%. Reageren
Miek Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 [ASPHALT][1] Download de gehaalde SaveGame en kopiër of verplaats het op je USB-Stick. [2] Steek je USB-Stick in de USB-Poort van de PS2. [3] Start je PS2 op met de ArMax disc in de drive. [4] Kies opnieuw 'Max Memory' (Icoontje met 2 Memory Cards). [5] Kies vervolgens weer 'My devices', selecteer dan als 'Primary Device' de USB-Stick. [6] Kies 'SanAndreas', er zal nu een vinkje voor komen te staan. Druk op de -Button en selecteer 'Uncrush'. [7] Selecteer de Memory Card waarop de behaalde SaveGame moet komen te staan. Druk dan op [8] Laat het programma zijn werk doen, als het klaar is kun je je PS2 Resetten en San Andreas opstarten, nu kun je weer verder spelen! Dus wat je nodig hebt is een USB stick(en uiteraard de bestanden eropzetten): Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.