Ron1982 Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 Zijn er nog leuke weetjes van dit spel,waar je wat aan hebt,of dingen die je moet halen om verder te kunnen, Groetjes Ron1982 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 Ja, kijk maar eens bij de Easter Eggs sectie. Daar staan nog wel leuke dingen. En om verder te komen moet je natuurlijk missie's doen. Maar koop het spel zelf, dan ontdekt je ook nog wat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ron1982 Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 Ja, kijk maar eens bij de Easter Eggs sectie. Daar staan nog wel leuke dingen.En om verder te komen moet je natuurlijk missie's doen. Maar koop het spel zelf, dan ontdekt je ook nog wat. Natuurlijk heb ik het spel ZELF al,gelijk toen hij uit kwam,Dome vraag anders was ik nooit op deze forum gekomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 Ja, kijk maar eens bij de Easter Eggs sectie. Daar staan nog wel leuke dingen.En om verder te komen moet je natuurlijk missie's doen. Maar koop het spel zelf, dan ontdekt je ook nog wat. Natuurlijk heb ik het spel ZELF al,gelijk toen hij uit kwam,Dome vraag anders was ik nooit op deze forum gekomen. Ik zat hier ook gewoon, toen ik het spel nog niet had . Ik weet nog wel wat, vlieg naar het Statue of Happines en je ziet ergens 4 deuren, ga door eentje heen en verras jezelf... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 Ja, kijk maar eens bij de Easter Eggs sectie. Daar staan nog wel leuke dingen.En om verder te komen moet je natuurlijk missie's doen. Maar koop het spel zelf, dan ontdekt je ook nog wat. Natuurlijk heb ik het spel ZELF al,gelijk toen hij uit kwam,Dome vraag anders was ik nooit op deze forum gekomen. Zul je dit dan ook een domme vraag vinden?: Waarom post je dit topic hier, in plaats van dat je even je ogen opendoet en kijkt bij Easter Eggs? o.O Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ron1982 Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 Ja, kijk maar eens bij de Easter Eggs sectie. Daar staan nog wel leuke dingen.En om verder te komen moet je natuurlijk missie's doen. Maar koop het spel zelf, dan ontdekt je ook nog wat. Natuurlijk heb ik het spel ZELF al,gelijk toen hij uit kwam,Dome vraag anders was ik nooit op deze forum gekomen. Ik zat hier ook gewoon, toen ik het spel nog niet had . Ik weet nog wel wat, vlieg naar het Statue of Happines en je ziet ergens 4 deuren, ga door eentje heen en verras jezelf... Sorry Maar ik kan niet door die deuren heen bij het vrijheidsbeeld,hoe kan dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fuffie Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 (bewerkt) Hallo, je hebt 2 soorten stukken waar je naar binnen kan. Neem het aller hoogste stuk waarop je wat deuren kan zien, niet de deuren vanaf de grond. En de deuren die aan het midden tezien zijn. Ik hoop dat ik je heb geholpen Bewerkt: 13 juli 2008 door Fuffie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ron1982 Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 Hallo, je hebt 2 soorten stukken waar je naar binnen kan.Neem het aller hoogste stuk waarop je wat deuren kan zien, niet de deuren vanaf de grond. En de deuren die aan het midden tezien zijn. Ik hoop dat ik je heb geholpen ik ben al zo hoog,daar legt als het goed is ook dat t-shirt, maar ik kom niet daar binnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 (bewerkt) Hallo, je hebt 2 soorten stukken waar je naar binnen kan.Neem het aller hoogste stuk waarop je wat deuren kan zien, niet de deuren vanaf de grond. En de deuren die aan het midden tezien zijn. Ik hoop dat ik je heb geholpen ik ben al zo hoog,daar legt als het goed is ook dat t-shirt, maar ik kom niet daar binnen Je moet nog hoger! Vlak onder de voet van dat beeld moet je zijn. Bewerkt: 13 juli 2008 door FerryN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 Lezen is een kunst. Ik weet nog wel wat, vlieg naar het Statue of Happines en je ziet ergens 4 deuren, ga door eentje heen en verras jezelf... Ja sorry, maar ik heb niet zo'n zin om het opnieuw te zeggen (ben liever lui dan moe, weet je). Dan zijn er aan het begin van de jurk van de vrouw 4 deuren, gewoon even zoeken want je kan er door 1tje heen. Klim op de ladder en zie iets waarvan je hart sneller gaat kloppen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2008 Erop komen is best moeilijk maar als je wat goede vliegkunsten hebt is het te doen. Pak een helikopter (het liefst een van de Helitour want die heeft kleine wieken). Dan ga je naar het vrijheidsbeeld en ga je naar de bovenste verdieping van het beeld, bij de voeten. Daar vlieg je zo laag mogelijk en dan spring je eruit, maar zorg wel dat je op de verdieping belandt. Als je er eenmaal bent is er geen weg meer terug en kan je alleen nog maar weg door jezelf te vermoorden. Als je op de verdieping staat moet je door een van de deuren. Dan kom je ergens in een kamer en kun je een trap op, als je dat eenmaal hebt gedaan kun je het zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2008 in dese topic http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=76962 staan er leuke dingen die je kan ontdekken zoals een spookschip Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.