NikaBelic15 Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 Waar houden ze eigenlijk van? Jacob en dwayne houden van eten brucie houdt van stripclubs, hebben jullie nog meer ideeén? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 (bewerkt) Kate : Voertuig Patriot, Rebla, Super GT kleren : modo doen: pool, dart, steinway beer garden KIKI: voertuig : Washington, Marbella kleren: Russian shop doen: Bowlen, Darts, toneel, restaurant packie: darten, bar, burger shot Alexanrda voertuig: Turismo, Infernus kleren: Perseus doen: Eten in een bar Darts, bowlen, poolen, toneel Carmen: voertuig: Sabre, Infernus, Comet kleren: Modo of Perseus Eten in een bar Stripclub EDIT: met lj kan je het liefst naar strip clubs en darten k hoop dat dit je helpt Bewerkt: 13 juli 2008 door rjravi1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NikaBelic15 Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 Kate : Voertuig Patriot, Rebla, Super GT kleren : modo doen: pool, dart, steinway beer garden KIKI: voertuig : Washington, Marbella kleren: Russian shop doen: Bowlen, Darts, toneel, restaurant packie: darten, bar, burger shot Alexanrda voertuig: Turismo, Infernus kleren: Perseus doen: Eten in een bar Darts, bowlen, poolen, toneel Carmen: voertuig: Sabre, Infernus, Comet kleren: Modo of Perseus Eten in een bar Stripclub EDIT: met lj kan je het liefst naar strip clubs en darten k hoop dat dit je helpt Thanks dit is een hele goede hulp geweest voor me Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 Kate : Voertuig Patriot, Rebla, Super GT kleren : modo doen: pool, dart, steinway beer garden KIKI: voertuig : Washington, Marbella kleren: Russian shop doen: Bowlen, Darts, toneel, restaurant packie: darten, bar, burger shot Alexanrda voertuig: Turismo, Infernus kleren: Perseus doen: Eten in een bar Darts, bowlen, poolen, toneel Carmen: voertuig: Sabre, Infernus, Comet kleren: Modo of Perseus Eten in een bar Stripclub EDIT: met lj kan je het liefst naar strip clubs en darten k hoop dat dit je helpt Thanks dit is een hele goede hulp geweest voor me graag gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 Als je op date gaat met een vriend, zie je ook al automatisch op de kaart wat diegene leuk vindt o.O Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 Als je op date gaat met een vriend,zie je ook al automatisch op de kaart wat diegene leuk vindt o.O ???? waar dan nooit opgemerkt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 nee dat zijn de plekken waar je met ze heen kan gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 nee dat zijn de plekken waar je met ze heen kan gaan. ik dacht al Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 nee dat zijn de plekken waar je met ze heen kan gaan. De plekken waar je heen kán gaan staan op de pauze-map, de plekken waar je heen kán gaan en die zij leuk vinden zie je op het kleine ronde mapje linksonder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 nee dat zijn de dichtsbijzijnde dingen die je met ze kan doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 nee dat zijn de dichtsbijzijnde dingen die je met ze kan doen. Bij mij werkt 't wel altijd o.O Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 nee dat zijn de plekken waar je met ze heen kan gaan. De plekken waar je heen kán gaan staan op de pauze-map, de plekken waar je heen kán gaan en die zij leuk vinden zie je op het kleine ronde mapje linksonder bij mij niet dan :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 nou ik was een keer met kiki naar het reataurant geweest op de minimap en ze vond er niks aan en heeft me gedumpt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 nou ik was een keer met kiki naar het reataurant geweest op de minimap en ze vond er niks aan en heeft me gedumpt. Ik ga altijd met haar bowlen of naar die Split Sides, omdat dat op de kaart aangegeven staat :') Werkt prima :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 (bewerkt) Ik zou dat maar snel niet meer doen, want bij Kiki bijvoorbeeld ging ik naar het dichtsbijzijnde op de minimap en ik werd kei hard gedumpt edit: spelfouten xD edit2: Ohja! Roman hield dacht ik van Drinken Bewerkt: 13 juli 2008 door Valto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.