Jump to content

Dwayne

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

dwayne word mijn vriend maar niet en ik heb zijn email positief beantwoord en hij heeft me maar 1 keer gebeld en zei ik was aan het douchen en ik hoorde de telefoon dus ik vroeg me af of jij hebt gebeld ik ben ook al naar zijn huis geweest daar is hij niet en hij neemt ook al niet op als ik bel en ik ben al bij de missies van phil bell. :N:duh:

Bewerkt: door cj101
  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• cj101

14

• rjravi1

9

• Valto

3

• Dx11

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)

dat is het probleem ik heb nog geen opties om wat met hem te doen alleen maar call want meestal bellen vrienden jou eerst om met je uit te gaan en dan pas komen die opties of moet je hem bellen om 1900 uur? :?

Bewerkt: door cj101
Geplaatst:
dat is het probleem ik heb nog geen opties om wat met hem te doen alleen maar call want meestal bellen vrienden jou eerst om met je uit te gaan en dan pas komen die opties of moet je hem bellen om 1900 uur? :?

dan is er volgen mij geen bericht bij jouw gekomen dat je dwayn nu kan bellen om activiteiten te doen

Geplaatst:
maar hoe kan ik nou met hem uitgaan? :? want ik wil wel extra backup. :Y

na de missie the holland play vraagt hij je om iets leuks te gaan doen

en dan komt er een berichtje links boven dat je dwayn nu kan bellen om leuke dingen te doen

heeft hij je wel gebelt en heb je deze bericht gekregen ??

Geplaatst:
nee hij heeft me niet gebeld en dus ook niet dat bericht.

dan kan je ook niet met hem uitgaan

wel raar want je bent wel ver als je missies doet voor phil bell

mis belt hij je later na een paar missies

Geplaatst:
dat dacht ik dus ook maar ik heb er al heel veel gedaan dus ik denk dat het niet meer kan. :N:duh:

dan klopt er iets niet

k kreeg een telefoontje van hem na The holland play

Geplaatst:

staat wel duidelijk op wikigta ::

In deze missie heb je als speler vrije keuze. Wanneer je Dwayne vermoord wil Playboy je nooit meer zien, maar krijg je wel een aanzienlijk bedrag. Wanneer je Playboy echter vermoord, krijg je zijn loft en wordt Dwayne je vriend.

Geplaatst:
ja maar ik bedoel dat hij je niet belt.of daar nog iemand iets van af weet. :D:Y

k ben dit vergeten je te vertellen je moet zn mail ook positief beantwoorden heb ik ergens gelesen

probeer dat eerst

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...