rjravi1 Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 heb ik ook gedaan lees eerste post van mij. sry Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 heb ik ook gedaan lees eerste post van mij. Heb je misschien cheats gebruikt? Doe je vaak missie's achter elkaar, misschien moet je eens een pauze 2 a 3 dagen nemen. Reageren
cj101 Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 (bewerkt) geeft niks hoor rjravi1 nee ik gebruik geen cheats en goed idee van die pauze hoor jellybee. Bewerkt: 13 juli 2008 door cj101 Reageren
cj101 Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 weet iemand eventueel iets anders. sorry voor dubbel post Reageren
cj101 Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 maar ik wil die backup. Reageren
Valto Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Ik heb bij een bepaalde missie gehad (ergens bij Phil Bell of net erna) dat geen een van mijn vrienden meer de telefoon opnam. Toen ik 1 of 2 missies verder was namen ze weer wel op. Misschien dat je eerste x uitgaan met Dwayne gewoon zo werkt dat je hem op belt en hij iets voorstelt ofzo, maar omdat je bij een bepaalde missie zit er niemand opneemt. Reageren
Dx11 Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Wie heb je gekozen in The Holland Play? Reageren
cj101 Geplaatst: 14 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 (bewerkt) niemand meer????????????????? sorry voor dubbel posten Bewerkt: 14 juli 2008 door cj101 Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Dwayne is wakker van 11 uur 's ochtends tot 3 uur 's nachts, je moet hem dus bellen tussen die tijden. Verder raad ik je aan om eens te kijken op hoeveel percent Dwayne's like is. Dit kan je zien bij Stats -> General in het pauzemenu. Je moet daar dan eventjes naar onder scrollen en na een tijdje zou je Dwayne like, Dwayne respect en Dwayne mission progress moeten zien. Als zijn like onder de 30% zit dan denk ik dat je hem als vriend kwijt bent? Verder is veel proberen opbellen de boodschap. Reageren
Valto Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Ik heb het even voor je uitgezocht, want ik heb zelf nog niks met Dwayne gedaan Hier je antwoord: Ik kon ook bij Dwayne alleen maar call doen, maar dan neemt ie nooit op. Je moet eerst naar je pc gaan en even naar beneden scrollen tot je een mail vindt van Dwayne met de titel "Yo". Beantwoord deze vervolgens positief. Zo'n 12 uur later belt Dwayne je op of je zin hebt om iets met hem te eten. Zeg hier ja en er komt te staan: "From now on Dwayne is your friend and you can go out with him" Reageren
Dx11 Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Ik heb het even voor je uitgezocht, want ik heb zelf nog niks met Dwayne gedaanHier je antwoord: Ik kon ook bij Dwayne alleen maar call doen, maar dan neemt ie nooit op. Je moet eerst naar je pc gaan en even naar beneden scrollen tot je een mail vindt van Dwayne met de titel "Yo". Beantwoord deze vervolgens positief. Zo'n 12 uur later belt Dwayne je op of je zin hebt om iets met hem te eten. Zeg hier ja en er komt te staan: "From now on Dwayne is your friend and you can go out with him" Toch raar, ik heb nooit geen mail gehad, en ben wel vrienden met hem... Reageren
cj101 Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 dat is nou het probleem ik heb de mail al positief beantwoord. Reageren
Valto Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 dat is nou het probleem ik heb de mail al positief beantwoord. dan heb je waarschijnlijk bij zijn telefoontje zonder op te letten gezegd dat je geen zin had om met hem te eten en dan belt hij je denk ik niet meer. Verder zou ik het ook niet weten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.