Thabit Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Hey, wij hebben hier een paar dagen een ps3 in huis. En ik wilde vanmiddag dus GTA IV gaan spelen. Ik stop de disc erin en opeens begint de ps3 een raar, knarsend geluid te maken, tot 3 keer aan toe. Ook vind hij de disc nu niet meer, en werpt hij hem niet meer uit als ik op de knop druk. Toen stopte mijn broer een dvd erin en die vond hij wel gewoon, en wierp hij ook af. Morgen ga ik naar de winkel met de ps3, maar heeft iemand een idee wat er mee aan de hand kan zijn? Alvast bedankt. Reageren
Rullez Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Hey,wij hebben hier een paar dagen een ps3 in huis. En ik wilde vanmiddag dus GTA IV gaan spelen. Ik stop de disc erin en opeens begint de ps3 een raar, knarsend geluid te maken, tot 3 keer aan toe. Ook vind hij de disc nu niet meer, en werpt hij hem niet meer uit als ik op de knop druk. Toen stopte mijn broer een dvd erin en die vond hij wel gewoon, en wierp hij ook af. Morgen ga ik naar de winkel met de ps3, maar heeft iemand een idee wat er mee aan de hand kan zijn? Alvast bedankt. Als hij wel een dvd kan lezen maar gta iv niet kan het zijn dat je blu-ray lezer stuk is. Wat uiteraard ook kan is dat gta iv stuk is. Daarom kan je het beste een andere game uitproberen. Reageren
Thabit Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Hey,wij hebben hier een paar dagen een ps3 in huis. En ik wilde vanmiddag dus GTA IV gaan spelen. Ik stop de disc erin en opeens begint de ps3 een raar, knarsend geluid te maken, tot 3 keer aan toe. Ook vind hij de disc nu niet meer, en werpt hij hem niet meer uit als ik op de knop druk. Toen stopte mijn broer een dvd erin en die vond hij wel gewoon, en wierp hij ook af. Morgen ga ik naar de winkel met de ps3, maar heeft iemand een idee wat er mee aan de hand kan zijn? Alvast bedankt. Als hij wel een dvd kan lezen maar gta iv niet kan het zijn dat je blu-ray lezer stuk is. Wat uiteraard ook kan is dat gta iv stuk is. Daarom kan je het beste een andere game uitproberen. Maar een PS3 kan dus meerdere discs (van verschillende 'afkomst') tegelijk in zich hebben? En hoe duur kan dit grapje ongeveer gaan worden? Of geldt de garantie hier nog bij? Reageren
Rullez Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Hey,wij hebben hier een paar dagen een ps3 in huis. En ik wilde vanmiddag dus GTA IV gaan spelen. Ik stop de disc erin en opeens begint de ps3 een raar, knarsend geluid te maken, tot 3 keer aan toe. Ook vind hij de disc nu niet meer, en werpt hij hem niet meer uit als ik op de knop druk. Toen stopte mijn broer een dvd erin en die vond hij wel gewoon, en wierp hij ook af. Morgen ga ik naar de winkel met de ps3, maar heeft iemand een idee wat er mee aan de hand kan zijn? Alvast bedankt. Als hij wel een dvd kan lezen maar gta iv niet kan het zijn dat je blu-ray lezer stuk is. Wat uiteraard ook kan is dat gta iv stuk is. Daarom kan je het beste een andere game uitproberen. Maar een PS3 kan dus meerdere discs (van verschillende 'afkomst') tegelijk in zich hebben? En hoe duur kan dit grapje ongeveer gaan worden? Of geldt de garantie hier nog bij? Je kan maar één CD tegelijk hebben. Het licht eraan waar je heb heb gekocht. Ik heb mijn PS3 bij de Free Record Shop gekocht. Daar kon ik hem binnen 2 weken terug brengen en direct een nieuwe meenemen. Als hij buiten die 2 weken valt dan sturen ze hem op en moet je op je PS3 wachten. Of dat van die 2 weken in elke winkel zo is weet ik niet. Reageren
Thabit Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Nouja, die PS3 is iig ouder dan een maand dus die kan ik vast niet meer terugbrengen. Maar hoe kan het dan terwijl ik EERST GTA IV in de ps3 heb gedaan, en toen deze er niet uit wilde heeft mijn broer er een dvd in gedaan, ZONDER GTA IV er dus weer uit te halen. Reageren
Rullez Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Nouja, die PS3 is iig ouder dan een maand dus die kan ik vast niet meer terugbrengen. Maar hoe kan het dan terwijl ik EERST GTA IV in de ps3 heb gedaan, en toen deze er niet uit wilde heeft mijn broer er een dvd in gedaan, ZONDER GTA IV er dus weer uit te halen. Hier is de PS3 zeker niet voor gemaakt, wat je kan doen is een tangetje pakken en hem eruit proberen te trekken, maar er is dan grootte kans dat je PS3 lezer dan beschadigd raak. Wat je uiteraard ook kan doen is je PS3 opsturen. Reageren
Wienish Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 (bewerkt) Hey,wij hebben hier een paar dagen een ps3 in huis. En ik wilde vanmiddag dus GTA IV gaan spelen. Ik stop de disc erin en opeens begint de ps3 een raar, knarsend geluid te maken, tot 3 keer aan toe. Ook vind hij de disc nu niet meer, en werpt hij hem niet meer uit als ik op de knop druk. Toen stopte mijn broer een dvd erin en die vond hij wel gewoon, en wierp hij ook af. Morgen ga ik naar de winkel met de ps3, maar heeft iemand een idee wat er mee aan de hand kan zijn? Alvast bedankt. Als hij wel een dvd kan lezen maar gta iv niet kan het zijn dat je blu-ray lezer stuk is. Wat uiteraard ook kan is dat gta iv stuk is. Daarom kan je het beste een andere game uitproberen. Maar een PS3 kan dus meerdere discs (van verschillende 'afkomst') tegelijk in zich hebben? En hoe duur kan dit grapje ongeveer gaan worden? Of geldt de garantie hier nog bij? Niet tegelijk.. Mijn broertje van 3 heeft eens Gran Turismo 4 (PS2 spel wat ik wel eens op PS3 speel) in de PS3 geduwd, terwijl GTA IV er in zat :$ Gelukkig is er niks gebeurd, want het had goed gekund dat de cd's of de lezer beschadigd zou/ zouden raken... Ik raad je ook aan om even een nieuw spel te proberen, als dat niet werkt, is je blu-raylezer kapot, en aangezien je hem pas een paar dagen hebt, heb je nog garantie, met wat geluk kun je 'm zelfs in de winkel inruilen als je het bonnetje laat zien. Je kan maar één CD tegelijk hebben. Het licht eraan waar je heb heb gekocht. Ik heb mijn PS3 bij de Free Record Shop gekocht. Daar kon ik hem binnen 2 weken terug brengen en direct een nieuwe meenemen. Als hij buiten die 2 weken valt dan sturen ze hem op en moet je op je PS3 wachten. Of dat van die 2 weken in elke winkel zo is weet ik niet. Verschilt per winkel... Bij de ene winkel kun je 'm de eerste 2 weken alleen inruilen, Bij een andere winkel 1 maand, en bij weer een andere winkel helemaal niet. Bewerkt: 13 juli 2008 door -_-Alex-_- Reageren
Thabit Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Ik denk dat jullie mij een beetje verkeerd begrijpen. Rullez zei dat je niet 2 discs in 1x in de PS3 kan hebben. Maar toch, ik had GTA IV in de ps3, die vond hij niet, en terwijl gta iv er in zat, duwde mijn broer een dvd in de ps3. Maar de PS3 las de dvd wel. Ik zal zo even proberen wat er gebeurd met een ander spel, al ben ik wel een beetje bang dat dat spel dan (ook) kapot gaat Reageren
Rullez Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Ik denk dat jullie mij een beetje verkeerd begrijpen. Rullez zei dat je niet 2 discs in 1x in de PS3 kan hebben. Maar toch, ik had GTA IV in de ps3, die vond hij niet, en terwijl gta iv er in zat, duwde mijn broer een dvd in de ps3. Maar de PS3 las de dvd wel. Ik zal zo even proberen wat er gebeurd met een ander spel, al ben ik wel een beetje bang dat dat spel dan (ook) kapot gaat Ik raad je aan om GTA IV er eerst uit te halen voordat je er een ander spel in doet. Buiten dat heb ik net even de instructie boekjes bekeken. En daar staat inderdaad niks over dat je 2 discs in je PS3 kan doen. Sowieso wat heeft dat voor nut? Je kan geen 2games te gelijk doen. Je kan niet een game spelen en gelijk tijd muziek of een dvd luisteren/kijken. Reageren
Thabit Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Ik denk dat jullie mij een beetje verkeerd begrijpen. Rullez zei dat je niet 2 discs in 1x in de PS3 kan hebben. Maar toch, ik had GTA IV in de ps3, die vond hij niet, en terwijl gta iv er in zat, duwde mijn broer een dvd in de ps3. Maar de PS3 las de dvd wel. Ik zal zo even proberen wat er gebeurd met een ander spel, al ben ik wel een beetje bang dat dat spel dan (ook) kapot gaat Ik raad je aan om GTA IV er eerst uit te halen voordat je er een ander spel in doet. Buiten dat heb ik net even de instructie boekjes bekeken. En daar staat inderdaad niks over dat je 2 discs in je PS3 kan doen. Sowieso wat heeft dat voor nut? Je kan geen 2games te gelijk doen. Je kan niet een game spelen en gelijk tijd muziek of een dvd luisteren/kijken. Dat is het probleem nou juist, hij werpt gta iv niet uit als ik op de knop druk, ook niet als ik hem inhoud :'( Morgen ga ik zowiezo naar de klantenservice bellen, kijken wat zij zeggen. Reageren
Naudin Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 (bewerkt) en? is ie gemaakt? Bewerkt: 2 augustus 2008 door Naudin Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.