yelleyfish Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 kan iemand freefall voor me halen? ik heb het tug keer geprobeerd maar het lukt steeds maar niet groetjes.. GTASAsf1.b
_KoE_Mzungu Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 (bewerkt) Gebruik de volgende keer wel even het lijstje zoals uitgelegd in >de regels van Savegame Aanvraag sub-forum< (dus incusief versie e.d.). En dit soort verzoekjes ook bij Savegame Aanvraag plaatsen. En mocht je het nou niet weten: jij hebt versie 2. Freefall: missie geslaagd. Beloning: respect en $15.000 Ik heb geen cheats en/of mods gebruikt en je hebt weer een onbeschadigd kogelvrij vest. Het is trouwens wel zo prettig om een savegame aan te bieden waarbij het spel vlabij de missiemarker is bewaard. Veel plezier met de rest van het spel. Bewerkt: 13 juli 2008 door _KoE_Mzungu
yelleyfish Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Gebruik de volgende keer wel even het lijstje zoals uitgelegd in >de regels van Savegame Aanvraag sub-forum< (dus incusief versie e.d.). En dit soort verzoekjes ook bij Savegame Aanvraag plaatsen.En mocht je het nou niet weten: jij hebt versie 2. Freefall: missie geslaagd. Beloning: respect en $15.000 Ik heb geen cheats en/of mods gebruikt en je hebt weer een onbeschadigd kogelvrij vest. Het is trouwens wel zo prettig om een savegame aan te bieden waarbij het spel vlabij de missiemarker is bewaard. Veel plezier met de rest van het spel. bedankt ik zal volggende keer (als die er is) dichter bij opslaan
Recommended Posts