Jump to content

Help nodig!!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben bij een missie dat ik Catalina moet redden.....ik moet dan een helicopter volgen etc. Je moet dan naar een dam rijden want daar land die helicopter. Eenmaal daar gekomen en de helft daar doodgeschoten te hebben vliegt die helicopter weg en blijft rondjes vliegen...wat moet ik precies doen?

1. die helicopter neerhalen (wat lastig gaat want al mijn wapens zijn afgepakt?

2. ?

Geplaatst:

Ik heb die missie gehaald dmv van codes, het is inderdaad de bedoeling dat je de heli neerhaalt. Alleen is dit érg lastig omdat al je wapens afgepakt zijn, je moet proberen zoveel mogelijk wapens van de Colombian Cortel's af te pakken en daar de heli mee neer te halen. Volgensmij is dat (naar de bedoeling van R*) de laatste storyline missie.

Geplaatst:

Je moet Catalina niet redden, ja moet haar afmaken. ^_^ Je bent in de war met Maria (Overigens ironisch dat je haar redt, maar dat merk je wel tijdens het eindfilmpje).

Ergens op het slagveld ligt een Rocket Launcher om de heli mee neer te halen.

Geplaatst:

Het is me gelukt!!

Ik heb het spel uitgespeeld. Ik had Vice al gespeeld maar deze (GTA3) nog niet. Vond Vice beter ook qua graphics.

In Juni komt San Andreas op de pc uit....ik kan niet wachten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...