Gta-Alien Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 als je de pay n spray inrijd wordt je auto verkleurd dat weet iedereen maar er skipt ook tijd zo'n drie uur dus als je niet zo'n zin heb om naar je save plek te gaan om time te skippen kan je het ook zo doen ik gebruik het vaak voor missies die je tussen een bepaalde tijd kan doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 Was al bekend, maar toch bedankt dat je ons informeert voor degene die het (misschien) niet weten. De mazzel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 wist ik al maar tog bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mynameisjeff Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 (bewerkt) het kost je geloof ik ook wat money Bewerkt: 13 juli 2008 door indo1991 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta-Alien Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 het kost je geloof ik ook wat money honderd dollar ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 het kost je geloof ik ook wat money Als je direct terug erin gaat als je eruit komt kost het alleen die 100 dollar van de eerste keer... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niko belic Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 als je auto niet beschadigt is kost het volgens mij niks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 als je auto niet beschadigt is kost het volgens mij niks Volgens mij wel, want je krijgt altijd een nieuwe paint (of dezelfde kleur overgespoten) en het zou raar en onrealistisch zijn als je er niet voor zou moeten betalen. Maarja ik heb het niet uitgetest dus je kunt gelijk hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 Maar dit is tog een tip of een truc, hoort t dan niet bij t EE Forum te staan ? ofwel soms ? in ieder geval goed gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 eigenlijk wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.