Sprunk Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 (bewerkt) Als je een lowrider met hydrolics (vast fout getypt) en je drukt op de toeter knop gaat je auto omhoog of naar beneden. Maar hoe kun je dan nog toeteren??? Alvast dank Bewerkt: 13 juli 2008 door tommatje Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Dan kun je niet meer toeteren, het is wel mogelijk, door naar: Menu > Options > Controller Setup > Redefine Controls > Vehicle Controls te gaan, en daar: Horn, te veranderen, maar ik weet niet zeker of dat werkt . Probeer uit zou ik zeggen, en als het niet lukt, dan kan het niet. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Dat lukt niet, de toets veranderen heeft ook geen zin. Vergelijk het maar met de taxi's als je de zijmissie Taxi Driver hebt gehaald, dan kan je ook niet meer claxoneren met een taxi omdat die dan gaat 'hoppen'. Reageren
bart12345 Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Het is net in je real life je drukt op de toeter in je auto en hij hopt anders moest je er een knopje bij in buwen Reageren
Timske Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Dat lukt niet, de toets veranderen heeft ook geen zin. Vergelijk het maar met de taxi's als je de zijmissie Taxi Driver hebt gehaald, dan kan je ook niet meer claxoneren met een taxi omdat die dan gaat 'hoppen'. Bedankt, ik wist niet dat je dan gaat hoppen Ik zocht al kei lang het spring knopje en nu weet ik hoe ik da kan Bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.