Jump to content

Zero´s + Vliegschool

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Oké, mooi.

Het zou wel handiger zijn geweest als je eerst in San Fierro had gesaved voordat je 'm uploadde, nu moest ik eerst helemaal vanaf Verdant Meadows naar SF rijden.

Ja, maar je moest ook nog even op het vliegveld die missie's doen, als ik ergens anders had gesaved moest je ook naar het vliegveld.:Y

GTASAsf3.b

Bewerkt: door Feyenoord..

Back to School: alles goud.

Beloning: Driving skill+; Super GT, Bullet en Hotknife staan op de parkeerplaats van de rijschool.

Je zal een telefoontje krijgen waarna je Wang Cars kan kopen (= meer missies). Ook zal je een telefoontje krijgen dat de Race Tournaments beschikbaar zijn.

Supply Lines: missie gehaald.

Beloning: $5.000

Ik heb geen cheats en/of mods gebruikt, je mag zelf bepalen of New Model Army moeilijk is, dat kan ik niet voor jou bepalen, als ik mag kiezen dan zijn alle missies makkelijk. :7

Het zou wel handiger zijn geweest als je eerst in San Fierro had gesaved voordat je 'm uploadde, nu moest ik eerst helemaal vanaf Verdant Meadows naar SF rijden. :duh:

Veel plezier met de rest van het spel ^_^

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Oké, mooi.
Het zou wel handiger zijn geweest als je eerst in San Fierro had gesaved voordat je 'm uploadde, nu moest ik eerst helemaal vanaf Verdant Meadows naar SF rijden.

Ja, maar je moest ook nog even op het vliegveld die missie's doen, als ik ergens anders had gesaved moest je ook naar het vliegveld. :Y

Bij missies stond: Back to School en Supply Lines, die missies heb ik ook gedaan. Anders had je duidelijker moeten melden welke missies gedaan hadden moeten worden! En ik moet natuurlijk helemaal niets ;) , ik ben niet verplicht om je aanvraag in behandeling te nemen. Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...