gtafreakkk Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 ik zou graag willen weten wat de beloning is voor de 100% aangezin ik op 98.33 % zit MAAR ik weet niet wat de laatste 1.67%is dus HELP PLZ alvast bedankt gtafreakkk als iemand mij naar de 100%lijdt wordt hij/zij groots beloont Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 De beloning is dat je oneindig veel munitie kan kopen voor je wapens, maar na het saven gaat het weer weg. Voor de 100% zou ik deze lijst gebruiken. En ik denk dat je de highscore van QUB3D nog niet hebt gehaald, dat is echt moeilijk zal ik je alvast zeggen. Suc7 ermee. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 ga naar wiki gta : 100% checklist en kijk in je states wat je allemaal niet en wel gedaan hebt Reageren
gtafreakkk Geplaatst: 14 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 De beloning is dat je oneindig veel munitie kan kopen voor je wapens, maar na het saven gaat het weer weg.Voor de 100% zou ik deze lijst gebruiken. En ik denk dat je de highscore van QUB3D nog niet hebt gehaald, dat is echt moeilijk zal ik je alvast zeggen. Suc7 ermee. ik heb een score van 11500 en das boven het ouwe record dus helaas Reageren
gtafreakkk Geplaatst: 14 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 De beloning is dat je oneindig veel munitie kan kopen voor je wapens, maar na het saven gaat het weer weg.Voor de 100% zou ik deze lijst gebruiken. En ik denk dat je de highscore van QUB3D nog niet hebt gehaald, dat is echt moeilijk zal ik je alvast zeggen. Suc7 ermee. ik heb een score van 11500 en das boven het ouwe record dus helaas en er staat bij die checklist 20 races maar erzijn er tog maar 9??? Reageren
mc-mo Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 (bewerkt) ik zou graag willen weten wat de beloning is voor de 100% aangezin ik op 98.33 % zit MAAR ik weet niet wat de laatste 1.67%is dus HELP PLZalvast bedankt gtafreakkk als iemand mij naar de 100%lijdt wordt hij/zij groots beloont Als je echt zeker van weet dat je alles heb gedaan dan komt dit mischien door cheaten. Bewerkt: 14 juli 2008 door mc-mo Reageren
cj101 Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 De beloning is dat je oneindig veel munitie kan kopen voor je wapens, maar na het saven gaat het weer weg.Voor de 100% zou ik deze lijst gebruiken. En ik denk dat je de highscore van QUB3D nog niet hebt gehaald, dat is echt moeilijk zal ik je alvast zeggen. Suc7 ermee. ik heb een score van 11500 en das boven het ouwe record dus helaas en er staat bij die checklist 20 races maar erzijn er tog maar 9??? nee wany rr zijn er op elk eiland 5. Reageren
Dizzee Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Het moet één van de volgende dingen zijn want die geven 1,67%... Brucie - Special ability unlocken Jacob - Special ability unlocken Packie - Special ability unlocken Brucie - Alle beschikbare activiteiten doen Jacob - Alle beschikbare activiteiten doen Packie - Alle beschikbare activiteiten doen De beloning is dat je oneindig veel munitie kan kopen voor je wapens, maar na het saven gaat het weer weg.Voor de 100% zou ik deze lijst gebruiken. En ik denk dat je de highscore van QUB3D nog niet hebt gehaald, dat is echt moeilijk zal ik je alvast zeggen. Suc7 ermee. ik heb een score van 11500 en das boven het ouwe record dus helaas en er staat bij die checklist 20 races maar erzijn er tog maar 9??? nee wany rr zijn er op elk eiland 5. Nee, het zijn er 9, 3 op elk eiland... Bij deze is dat dus ook aangepast op wikigta.. Reageren
gtafreakkk Geplaatst: 14 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 ik zou graag willen weten wat de beloning is voor de 100% aangezin ik op 98.33 % zit MAAR ik weet niet wat de laatste 1.67%is dus HELP PLZalvast bedankt gtafreakkk als iemand mij naar de 100%lijdt wordt hij/zij groots beloont Als je echt zeker van weet dat je alles heb gedaan dan komt dit mischien door cheaten. ik heb geen enkele cheat aangeraakt de teller staat op 0 Reageren
gtafreakkk Geplaatst: 14 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 De beloning is dat je oneindig veel munitie kan kopen voor je wapens, maar na het saven gaat het weer weg.Voor de 100% zou ik deze lijst gebruiken. En ik denk dat je de highscore van QUB3D nog niet hebt gehaald, dat is echt moeilijk zal ik je alvast zeggen. Suc7 ermee. ik heb een score van 11500 en das boven het ouwe record dus helaas en er staat bij die checklist 20 races maar erzijn er tog maar 9??? nee wany rr zijn er op elk eiland 5. en die vrienden shit heb ik al zo`n 5x gedaan Reageren
rjravi1 Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 alle flying rats al? stunt jumpt? Reageren
Wienish Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 De beloning is dat je oneindig veel munitie kan kopen voor je wapens, maar na het saven gaat het weer weg.Voor de 100% zou ik deze lijst gebruiken. En ik denk dat je de highscore van QUB3D nog niet hebt gehaald, dat is echt moeilijk zal ik je alvast zeggen. Suc7 ermee. ik heb een score van 11500 en das boven het ouwe record dus helaas en er staat bij die checklist 20 races maar erzijn er tog maar 9??? nee wany rr zijn er op elk eiland 5. zeg gekkie... Als er op elk eiland 5 races zijn.. en er zijn 3 eilanden... dan heb je 15/20 races. Dus die andere 5 moet je dubbel doen. Reageren
gtafreakkk Geplaatst: 15 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 alle flying rats al?stunt jumpt? ja heel zeker weten en trouwens die zijn 2.5% Reageren
gtafreakkk Geplaatst: 15 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 De beloning is dat je oneindig veel munitie kan kopen voor je wapens, maar na het saven gaat het weer weg.Voor de 100% zou ik deze lijst gebruiken. En ik denk dat je de highscore van QUB3D nog niet hebt gehaald, dat is echt moeilijk zal ik je alvast zeggen. Suc7 ermee. ik heb een score van 11500 en das boven het ouwe record dus helaas en er staat bij die checklist 20 races maar erzijn er tog maar 9??? nee wany rr zijn er op elk eiland 5. zeg gekkie... Als er op elk eiland 5 races zijn.. en er zijn 3 eilanden... dan heb je 15/20 races. Dus die andere 5 moet je dubbel doen. en die races heb ik ook zeker gedaan want die gek van een brucie belde me op Reageren
Wienish Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 De beloning is dat je oneindig veel munitie kan kopen voor je wapens, maar na het saven gaat het weer weg.Voor de 100% zou ik deze lijst gebruiken. En ik denk dat je de highscore van QUB3D nog niet hebt gehaald, dat is echt moeilijk zal ik je alvast zeggen. Suc7 ermee. ik heb een score van 11500 en das boven het ouwe record dus helaas en er staat bij die checklist 20 races maar erzijn er tog maar 9??? nee wany rr zijn er op elk eiland 5. zeg gekkie... Als er op elk eiland 5 races zijn.. en er zijn 3 eilanden... dan heb je 15/20 races. Dus die andere 5 moet je dubbel doen. en die races heb ik ook zeker gedaan want die gek van een brucie belde me op Hmmm.... misschien toch nog een paar flying rats vergeten? of 1 jump? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.