rjravi1 Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 eve voor de duidelijkheid er ZIJN 9 races kijk maar op wiki gta die fout dat er 20 races zijn is al verbetert Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 eve voor de duidelijkheid er ZIJN 9 raceskijk maar op wiki gta die fout dat er 20 races zijn is al verbetert Ehm, je moet ze wel allemaal doen maar je moet ze doen todat je er 20 gewonnen hebt.. Diet telt dan mee. Reageren
gtafreakkk Geplaatst: 15 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 eve voor de duidelijkheid er ZIJN 9 raceskijk maar op wiki gta die fout dat er 20 races zijn is al verbetert Ehm, je moet ze wel allemaal doen maar je moet ze doen todat je er 20 gewonnen hebt.. Diet telt dan mee. ja?egt?al dat zo ga ik helemaal uit mijn dak Reageren
rjravi1 Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 eve voor de duidelijkheid er ZIJN 9 raceskijk maar op wiki gta die fout dat er 20 races zijn is al verbetert Ehm, je moet ze wel allemaal doen maar je moet ze doen todat je er 20 gewonnen hebt.. Diet telt dan mee. ?????? nooit geweten dus je moet ze overnieuw doen tot dat je er 20 gedaan hebt?? lijkt me sterk want als je de laatste race hebt gedaan (de 9de) krijg je een bericht van Brucie ...dat je ze allemal gedaan hebt en dat je ze over kan doen wat niet nodig is Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 eve voor de duidelijkheid er ZIJN 9 raceskijk maar op wiki gta die fout dat er 20 races zijn is al verbetert Ehm, je moet ze wel allemaal doen maar je moet ze doen todat je er 20 gewonnen hebt.. Diet telt dan mee. ?????? nooit geweten dus je moet ze overnieuw doen tot dat je er 20 gedaan hebt?? lijkt me sterk want als je de laatste race hebt gedaan (de 9de) krijg je een bericht van Brucie ...dat je ze allemal gedaan hebt en dat je ze over kan doen wat niet nodig is Nou die ene achievement voor de Xbox 360 is ook dat je 20 races moet winnen. Staat niet bij welke. Dus lijkt me ook zo dat je dat voor de 100% moet doen. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 k denk dat het alleen voor een achievment is voor de Xbox 360 want k kreeg wel wat procentjess bij naar die races Reageren
ThomasDiaz Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 (bewerkt) De beloning is dat je oneindig veel munitie kan kopen voor je wapens, maar na het saven gaat het weer weg.Voor de 100% zou ik deze lijst gebruiken. En ik denk dat je de highscore van QUB3D nog niet hebt gehaald, dat is echt moeilijk zal ik je alvast zeggen. Suc7 ermee. Nee, die QUB3D is niet moeilijk als je weet hoe je de special powers weet te gebruiken Elke keer als je 4x een vierkantje hebt gemaakt met welke kleur dan ook krijg je 1x special power, die je later in het spelletje (wanneer het wat moeilijker wordt) goed kunt gebruiken om een groot deel van het speelveld weg te toveren. Pas toen ik die special powers ging gebruiken haalde ik em in 1x heel simpel! iets van 16000 ofzo had ik. Daarna niet meer gespeeld. P.s. alleen de 9 races van Brucie tellen mee voor de 100% (3 op elk eiland) Bewerkt: 16 juli 2008 door ThomasDiaz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.