SwedOJ Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 ik heb gta ge installeert, 1x gespeeld, en nu doet ie het niet meer als ik de game wil opstarten krijg ik het auto run scherm dan klik ik op play gta sa en dan krijg ik 1sec een demoschield ding te zien en dan crasht ie nogal kut dus graag sneeeeeel help thnx
Sprunk Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Je hebt het 1x gespeeld dus hij deed het eerste wel??? Heb je toevallig mods geïnstalleerd of iets dergelijks? Zo ja verwijder die mods weer en kijk of het helpt! Heb je na dat GTA het nog wel deed wat anders aangepast in GTA ofzo. Of instaleer het spel opnieuw, misschien dat het helpt!
SwedOJ Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 kijk, dit is nou een snelle reactie nee, geen mods gedownload, 2x geherinstalleerd, systeemeisen kloppen ook, maar wat ik was vergeten te melden is dat het een download is.
SWYV Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 dus GTA SA gedownloaden? dan mogen wij u niet verder helpen aangezien het illegaal, sorry het staat in de regels!
Unmountable Tijmen Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Heb je SA gedownload? Dan helpen wij je niet verder, want dat valt onder Warez. Lees ook nog even de regels door Koop SA voor nog geen €20,- of minder in de winkel
SwedOJ Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 ik snap dat jullie geen hulp mogen geven aan illegale downloads, maar hoe zit dat met legale downloads?? sa heeft mij ook gewoon €18 gekost he
_KoE_Mzungu Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Legale downloads bestaan niet van SA en voor €12,50 heb je 'm op DVD.
Sprunk Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 (bewerkt) Dus je hebt 18€ betaald voor een illegale GTA??? Of als je 20€ te duur vind, kun je ook kijken op marktplaats ofzo! Bewerkt: 13 juli 2008 door tommatje
NikaBelic15 Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Hmmm heb je het maybe te vaak gespeelt dat er teveel krasse op zitte?
Unmountable Tijmen Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 NikaBelic15 zei: Hmmm heb je het maybe te vaak gespeelt dat er teveel krasse op zitte? Hij praat toch over een Illigale SA! Dan heeft hij toch geen 'CD'
SwedOJ Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 ik heb rockstar zelf €18 betaald voor een 'pakket download' gta 1, 2, vc en sa. dus het is wel degelijk legaal, maar als jullie me niet verder willen helpen zoek ik wel verder. toch bedankt voor de moeite
Unmountable Tijmen Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 We willen best helpen, maar heb je bewijs dat je rockstar gevraagd hebt (lijkt me trouwens sterk) en dan rockstar Antwoord heeft gegeven (lijkt me helemaal sterk)?
Dutchy3010 Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 SwedOJ zei: ik heb rockstar zelf €18 betaald voor een 'pakket download'gta 1, 2, vc en sa. dus het is wel degelijk legaal, maar als jullie me niet verder willen helpen zoek ik wel verder. toch bedankt voor de moeite 18 euro? Online betaald aan Rockstar? VC en SA samen? Het lijkt mij sterk. Daarbij; als je het inderdaad legaal gedownload zou hebben, dan zou je echt wel een goede versie hebben, zonder fout. Daarnaast, is dit een typische fout van een illegale SA. Mocht je bewijs hebben, dan zie ik die graag via PM tegemoet. Tot die tijd:
Recommended Posts