truefeel Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Hallo ik heb een tijdje terug de bmwm3gtr mod geinstalleerd, die de elegy vervangt, maar vond die niet mooi en ik heb de oude files teruggezet. 1 probleem: ik kan de elegy niet meer modden in de Angels mod shop. Vreemd genoeg wel in de transfenders mod shop, maar niet het uiterlijk (skirts, bumbers,... ) Hoe kan ik dit fixen zonder een nieuwe savegame te starten? Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 (bewerkt) Die auto kun je simpelweg gewoon niet tunen in die mod shop, Je zou hem gewoon in de Transvender moeten tunen, en het laatste snap ik niet; "Hoe kan ik dit fixen zonder een nieuwe savegame te starten?" Koe: Oh ja Bewerkt: 13 juli 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 (bewerkt) Waarschijnlijk is er wat fout gegaan bij het terug zetten van de originele bestanden. Kijk of je dit nog kan herstellen. Anders even het spel opnieuw installeren. Let wel op: je savegames worden niet verwijderd als je opnieuw installeert, die kan je dus gewoon blijven gebruiken. @ Tijmen: Normaal gesproken kan je de Elegy alleen bij Wheel Arch Angels pimpen. Bewerkt: 13 juli 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
truefeel Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Bedankt. Ik wou eerst niet herinstalleren, aangezien ik dan ook nog SA moest downgraden, maar heb dat dan toch gedaan en dat werkte. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Bedankt. Ik wou eerst niet herinstalleren, aangezien ik dan ook nog SA moest downgraden, maar heb dat dan toch gedaan en dat werkte.Ook downgraden heeft niets met savegames te maken. Als je versie 2 downgrade naar versie 1 maak je nog steeds versie 2 savegames aan. En als je een savegame download moet je ook een versie 2 savegame downloaden. Downgraden is niets anders dan je spel zo aan te passen dat je mods kan installeren, dit staat los van je savegames. Alleen als je ook de versie 1 script bestanden hebt maak je een versie 1 savegame aan. En dáár hoef je je game nu weer niet voor te downgraden. Kortom: dat staat los van elkaar. Reageren
truefeel Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Bedankt. Ik wou eerst niet herinstalleren, aangezien ik dan ook nog SA moest downgraden, maar heb dat dan toch gedaan en dat werkte.Ook downgraden heeft niets met savegames te maken. Als je versie 2 downgrade naar versie 1 maak je nog steeds versie 2 savegames aan. En als je een savegame download moet je ook een versie 2 savegame downloaden. Downgraden is niets anders dan je spel zo aan te passen dat je mods kan installeren, dit staat los van je savegames. Alleen als je ook de versie 1 script bestanden hebt maak je een versie 1 savegame aan. En dáár hoef je je game nu weer niet voor te downgraden. Kortom: dat staat los van elkaar. Mijn savegames zijn versie 1; ik had ook de scripts veranderd zodat ik v1 savegames kon openen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.