Jump to content

Bij opstarten xbox 360 zoemend geluid?

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik mijn xbox opstart hoor ik een hard zoemend geluid wat na ongeveer 10 seconden stopt, ik heb wel een apparte cooler aangeschaft, zou het iets ernstigs zijn of is er niks aan de hand? want mijn xbox wordt ook nooit heet ookal speel ik uren achter mekaar ;) ook geen krasjes op me discs ofzo maar vroeger had ik dit probleem niet

Geplaatst:

Aangezien het na 10sec al stopt, en er verder geen problemen zijn, denk ik dat het niet erg is. Maar ik weet het niet zeker..

Geplaatst:

Heb je laatst een software update uitgevoerd want dat kan er misschien voor zorgen als de koeler de 1e 10 seconden op 100% gaat blazen tot als hij helemaal is geladen en dan verder gaat op de normale snelheid.

volgens mij niks bijzonders.

@ Disturbed: zoals jij?[/font]

Geplaatst:
Heb je laatst een software update uitgevoerd want dat kan er misschien voor zorgen als de koeler de 1e 10 seconden op 100% gaat blazen tot als hij helemaal is geladen en dan verder gaat op de normale snelheid.

Vanwaar deze misconclusie?

Geplaatst:

Vanwaar deze misconclusie?

Door je All Bundy avatar denk ik.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...