Robin B Geplaatst: 14 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Oké ik zal van elke Random Character die meer dan één missies geeft beschrijven hoe laat en wanneer ze komen.Brian Missie 3: Waar: Click here to view the SnapMap Wanneer: Je zal meer dan een week moeten wachten nadat je de tweede missie hebt gedaan voordat je de derde en laatste missie kunt voltooien. ----------------------------------------------------------------------- Jeff missie 2: Waar: Click here to view the SnapMap Wanneer: Jeff zal je na een tijdje bellen, al kan dat een paar dagen duren. Na dat telefoontje kun je de missie beginnen. Jeff missie 3: Waar: Click here to view the SnapMap Wanneer: Ook hier kan het net zoals Brian meer dan een week duren voordat je de laatste missie kunt starten. Jeff zal rond 20.00u aanwezig zijn op de locatie. ----------------------------------------------------------------------- Pathos missie 2: Waar: Click here to view the SnapMap Wanneer: Volgens mij op elk ogenblik, al kan het ook zijn dat je een paar dagen moet wachten voordat je de missie kunt starten. ----------------------------------------------------------------------- Sara missie 2: Waar: Click here to view the SnapMap Wanneer: Sara zal enkel aanwezig zijn rond de middag, dus ga vooral niet 's nachts achter haar zoeken . ----------------------------------------------------------------------- Eddie missie 2: Waar: Click here to view the SnapMap Wanneer: Waarschijnlijk na een paar dagen. ----------------------------------------------------------------------- Bron: www.supercheats.com Ok bedankt! Reageren
Robin B Geplaatst: 15 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 (bewerkt) weet ieemand wanneer de random character jef er staat??in de avond of s 'midaags?? Welke ontmoeting? Maar ik kan Sara niet vinden? Weten jullie waar ze is? En de tijd.Eerste ontmoeting. Bewerkt: 15 juli 2008 door robin bbb Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 De eerste keer is Sara hier, en de tweede keer hier. De tijden dat ze daar is weet ik niet, maar ik zou gewoon telkens eens kijken als je in de buurt bent. Reageren
Robin B Geplaatst: 15 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Weten jullie ook wanneer Marnie met de twee ontmoeting aanwezig is? Locatie weet ik al.Ook weer na een paar dagen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.