White Gold Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Als iemand die van bijna alles houdt dat uit het verre oosten komt moet ik natuurlijk ook wel eens iets anime-achtigs hebben getekend. Dit is de eerste keer dat ik zoiets probeer en ik hoop dat het al redelijk is voor iemand die deze stijl uitprobeert. De main focus waren de ogen, waar ik erg tevreden mee ben. Ik hoop dat jullie het ook wat vinden. Reageren
.Phobia Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 (bewerkt) ok, ik teken ook en de ogen zijn best wel ok hoor, alleen zijn de basis lijnen van een anime figuur niet de ogen ik zou beginnen met eerst en vooral een mooiere vorm voor het hoofd proberen te creëren. het haar is dan ook wat mislukt, bij anime is het haar meestal in 1 of 2 vlakken maar dat ter zijde; het is goed gelukt voor je eerste keer edit: was nog een paar dingen vergeten ok de neus is ook was basic en picaso achtig dus zoek meschien een voorbeeld op google van een anime personage, en neem de neus over, zo kan je veel moiere resultaten bekomen de lippen zijn dan ook wel een beteje goed voor je eerste keer nog veel oefenen zou ik zeggen Bewerkt: 13 juli 2008 door aartdognau Reageren
kamranoi Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 perfect! alleen is de kin en ''et mond een beetje ....tja mislukt verder is ie perfect. Reageren
Rebellion Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Ik heb ook een tijd anime/manga tekeningen gemaakt en ik kan je misschien wel helpen. De neus zou ik wat groter (langer) en puntiger tekenen. De mond mag ook wat groter en ik zou de lippen iets minder duidelijk tekenen. Verder valt er niet te zien of het een jongen of een meisje is. Probeer de volgende keer met een schetslijn te beginnen, dit werkt een stuk makkelijker. Hierdoor heb je de plaatsen waar alle gezichtsonderdelen moeten al. Verder is het niet verkeerd voor een eerste keer en de ogen zien er goed uit. Reageren
White Gold Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Ik dank jullie voor de feedback, dat waardeer ik zeer Ik ga jullie tips gebruiken bij volgende tekeningen and so on. Nogmaals bedankt Als er nog mensen zijn, graag Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.