jorry95 Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 als je de code jumpjet in voert en dan een hydra krijgt staat er op de zijkand OMA56 ik vond dat wel lauw Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 (bewerkt) Sorry jorry95, ik vind het heel jammer voor je oma maar er staat DMA, de oude naam van Rockstar. Zie wederom wikigta: klikhiero DMA betekent: Doesn't Mean Anything. Bewerkt: 13 juli 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
pasgal Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Ik snap niet hoe jullie dat dat dan zou kunnen zien. Dutchy3010 had daar een tijdje geleden ook al iets over gezegd. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 In welke zin, kunnen zien? Bedoel je de duidelijkheid van de letters ofzo? Als je met pittige graphics (PC) speelt kun je dat duidelijk zien. Ook gewoon met een Foto te nemen Ingame en bekijken kan je al vaak goed de letters/ cijfers lezen . Reageren
pasgal Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 (bewerkt) In welke zin, kunnen zien? Bedoel je de duidelijkheid van de letters ofzo?Als je met pittige graphics (PC) speelt kun je dat duidelijk zien. Ook gewoon met een Foto te nemen Ingame en bekijken kan je al vaak goed de letters/ cijfers lezen . Ik bedoelde hoe je dat OMA56 kunt zien. @Hieronder: Ok, bedankt:P Bewerkt: 13 juli 2008 door pasgal Reageren
Ice Banana Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Oh dat, Die DMA staat net onder de staartvin van de Hydra, Hier: Beetje onduidelijk, maar zo heb je een idee van waar het staat . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.