Venzio Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Hoi, ik zoek een contact formulier en als ik dan op verstuur klik dat hij hem gewoon naar mijn e-mail stuurt en niet eerst zoon programma moet openen en dan via daar pas op verstuur gaat dus gewoon invullen in blokjes verstuur en ik krijg hem binnen, weet iemand waar ik die kan vinden? Venzio,, Wel HTML en niet zeggen van PHP is beter enz. Reageren
xgaming Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Volgens mij is dit alleen mogelijk door middel van php... Zoek maar op php contact formulier. Reageren
Venzio Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Maar ik weet niet hoe ik dat erin zet en als iemand dat weet graag zeggen en dan moet het wel zonder mysql Reageren
xgaming Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 (bewerkt) Misschien heb je hier wat aan? EDIT: Hier kan je het script downloaden: Klik Bewerkt: 13 juli 2008 door xgaming Reageren
Venzio Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 (bewerkt) Maar ik snap niet hoe ik het nou gebruik, ik snap echt bijna niks van php. Bewerkt: 13 juli 2008 door Venzio Reageren
Woetsha Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 PHP - Handleiding Het is anders heel simpel. Gewoon onderstaande code kopiëren in kladblok plakken en dan opslaan als dan staat er "Bestandsnaam:" en "Opslaan als:" bij bestandsnaam typ je "contact.php" en bij opslaan als selecteer je "Alle bestanden". Dan moet je het bestand uploaden via FTPManager naar je host. <?php $naar = 'email@vanontvanger.nl'; $onderwerp = addslashes($_POST['onderwerp']); $bericht = addslashes($_POST['bericht']); $headers = "From: ". addslashes($_POST['mail']); if($_GET['actie'] == 'verzenden') { if(mail($naar, $onderwerp, $bericht, $headers)) { echo 'Bericht succesvol verzonden!'; } else { echo 'Bericht is niet verzonden!'; } } else { ?> <form action="?actie=verzenden" method="post"> <table width="400" border="1"> <tr> <td width="150">Emailadres;</td> <td width="250"><input name="mail" type="text" size="40"></td> </tr> <tr> <td>Onderwerp:</td> <td><input name="onderwerp" type="text" size="40"></td> </tr> <tr> <td valign="top">Bericht</td> <td><textarea name="bericht" cols="38" rows="3"></textarea></td> </tr> <tr> <td colspan="2" align="center"><input type="submit" value="Verzenden"></td> </tr> </table> </form> <?php } ?> Reageren
Venzio Geplaatst: 15 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Het is gelukt Bedankt iedereen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.