GTAgamer17 Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 (bewerkt) Mijn GTA San Andreas blijft steeds hangen, ik weet niet wat er scheelt want ik heb het spel 4 keer opnieuw gekocht en bij elk spel blijft het vaststeken. Hulp plz!! Bewerkt: 13 juli 2008 door Bling Topictitel aangepast naar onderwerp. Reageren
K.O. Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 4x opnieuw gekocht!? Meen je dat serieus!? Heb je het spel voor de PC gekocht? Ik krijg namelijk het idee dat je computer het spel helemaal niet aan kan. Post even wat hardwaregegevens zoals wat voor videokaart en processor je hebt en over hoeveel geheugen beschikt (zowel 'vrij' als RAM). Heb je deze problemen ook met andere spellen? Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Kan je computer SA aan? Reageren
GTAgamer17 Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Kan je computer SA aan? Op de PS2 heb ik het Reageren
GTAgamer17 Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Mijn GTA San Andreas blijft steeds hangen, ik weet niet wat er scheelt want ik heb het spel 4 keer opnieuw gekocht en bij elk spel blijft het vaststeken. Hulp plz!! ja dat meen ik serieus, ik heb het voor de PS2, misschien moet ik het eens kopen voor de PC want alle andere games daarop werken prima Reageren
pasgal Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Mijn GTA San Andreas blijft steeds hangen, ik weet niet wat er scheelt want ik heb het spel 4 keer opnieuw gekocht en bij elk spel blijft het vaststeken. Hulp plz!! ja dat meen ik serieus, ik heb het voor de PS2, misschien moet ik het eens kopen voor de PC want alle andere games daarop werken prima Of je playstation 2 moet kapot zijn, of dat je de cd op 1 of andere manier de hele tijd beschadigd of je liegt ik anders kan het niet. Reageren
GTAgamer17 Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Mijn GTA San Andreas blijft steeds hangen, ik weet niet wat er scheelt want ik heb het spel 4 keer opnieuw gekocht en bij elk spel blijft het vaststeken. Hulp plz!! ja dat meen ik serieus, ik heb het voor de PS2, misschien moet ik het eens kopen voor de PC want alle andere games daarop werken prima Of je playstation 2 moet kapot zijn, of dat je de cd op 1 of andere manier de hele tijd beschadigd of je liegt ik anders kan het niet. liegt? al men andere games op de ps2 werken perfect, het is enkel steeds met SA Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 (bewerkt) Ik snap ook niet hoe je zo stom kan zijn om hetzelfde spel 4x te kopen. Of je hebt een chronisch geldoverschot of je bent zo kortzinnig dat je denkt dat door het spel oneindig vaak te kopen dat het probleem vanzelf wel over gaat. Breng eerst maar 3 exemplaren terug naar de winkel en ga eens na of je nog garantie hebt op je PS2. Dus: ga terug naar de winkel. Succes Edit: Zo nu en dan de binnenkant van de disc-tray schoonmaken is geen overbodige luxe, en anders koop je nog 3 andere PS2's. Bewerkt: 13 juli 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 (bewerkt) What the heck? Het kan niet aan je PS2 liggen, aangezien al je andere spellen WEL werken... Dus we staan hier voor een raadsel, ik weet wat dingen die je zou kunnen proberen: probeer het spel bij iemand anders uit [bij een vriend(in) zijn/ haar PS2]. (Miss komt het tog door je PS2). Als het daar niet werkt, dan zou het me verbazen dat je 4 kapotte versies van Grand Theft Auto: San Andreas hebt. @ Koe, zelfde mening Bewerkt: 13 juli 2008 door MegaPilot Reageren
GTAgamer17 Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Ik snap ook niet hoe je zo stom kan zijn om hetzelfde spel 4x te kopen. Of je hebt een chronisch geldoverschot of je bent zo kortzinnig dat je denkt dat door het spel oneindig vaak te kopen dat het probleem vanzelf wel over gaat. Breng eerst maar 3 exemplaren terug naar de winkel en ga eens na of je nog garantie hebt op je PS2. Dus: ga terug naar de winkel. Succes Edit: Zo nu en dan de binnenkant van de disc-tray schoonmaken is geen overbodige luxe, en anders koop je nog 3 andere PS2's. RECENT herkocht ze kosten misschien maar 15 euro meer.. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Ik snap ook niet hoe je zo stom kan zijn om hetzelfde spel 4x te kopen. Of je hebt een chronisch geldoverschot of je bent zo kortzinnig dat je denkt dat door het spel oneindig vaak te kopen dat het probleem vanzelf wel over gaat. Breng eerst maar 3 exemplaren terug naar de winkel en ga eens na of je nog garantie hebt op je PS2. Dus: ga terug naar de winkel. Succes Edit: Zo nu en dan de binnenkant van de disc-tray schoonmaken is geen overbodige luxe, en anders koop je nog 3 andere PS2's. RECENT herkocht ze kosten misschien maar 15 euro meer.. 45 euro verspelen, amai, egt weinig ofzo? daar kun je 1 spikslinternieuw duur spel voor kopen hoor... En hulp vragen aan iemand die veel van PS2's afweet, bvb. in een mediawinkel ofzoiets kun je ook proberen... Reageren
GTAgamer17 Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Ik snap ook niet hoe je zo stom kan zijn om hetzelfde spel 4x te kopen. Of je hebt een chronisch geldoverschot of je bent zo kortzinnig dat je denkt dat door het spel oneindig vaak te kopen dat het probleem vanzelf wel over gaat. Breng eerst maar 3 exemplaren terug naar de winkel en ga eens na of je nog garantie hebt op je PS2. Dus: ga terug naar de winkel. Succes Edit: Zo nu en dan de binnenkant van de disc-tray schoonmaken is geen overbodige luxe, en anders koop je nog 3 andere PS2's. RECENT herkocht ze kosten misschien maar 15 euro meer.. 45 euro verspelen, amai, egt weinig ofzo? daar kun je 1 spikslinternieuw duur spel voor kopen hoor... En hulp vragen aan iemand die veel van PS2's afweet, bvb. in een mediawinkel ofzoiets kun je ook proberen... 45 euro is de dag van vandaag niets meer Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 45 euro is de dag van vandaag niets meerDat zegt meer over jou en je geldboom .. probeer dat maar aan een bijstandsmoeder met 3 kinderen duidelijk te maken. Ze zou een hartverzakking krijgen. Maar daar gaat het hier niet om. Koop anders 5 nieuwe PS2's of maak 'm schoon .. of breng 'm terug naar de winkel. Tabee Reageren
GTAgamer17 Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 45 euro is de dag van vandaag niets meerDat zegt meer over jou en je geldboom .. probeer dat maar aan een bijstandsmoeder met 3 kinderen duidelijk te maken. Ze zou een hartverzakking krijgen. Maar daar gaat het hier niet om. Koop anders 5 nieuwe PS2's of maak 'm schoon .. of breng 'm terug naar de winkel. Tabee mijn moeder is toevallig zo één met 3 kinderen !! Reageren
Sprunk Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 (bewerkt) Lekkere zinvolle discussie hier op't forum... 45 is veel geld, misschien niet als je een mercedes en audi voor je deur, pardon, op je oprijlaan hebt staan, maargoed. Zoizo is het nou niet echt een geniaale oplossing om 4 keer SA te kopen... Probeer gewoon een je PS2 schoon te maken, of probeer de CD schoon te maken of probeer het spel uit op een andere PS2. Mischien is er wel een conflict met je memory card ofzo, maar dat je 4 kapotte SA'sen heb gekocht is een kleine kans... En zijn de spellen origineel of illegale versies, daar kan het ook aan liggen misschien Bewerkt: 13 juli 2008 door tommatje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.