deserteaglenick Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 Zit er nog wat in het spel van de honkbalclub: The Liberty Swingers. Ik heb er alleen een shirt en van die vergrote supporters handen. En volgens mij op de site van GTA. Maar ik heb er verder niks van gezien... Weet iemand daar meer van? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 Volgens mij ligt erin de wijk de Meatquarter een honkbalveld. Maar met dat shirt en die handschoenen bedoel je zeker supporters, en niet dat Niko ze heeft, het staat er een beetje raar namelijk. Mazzel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 Ik weet dat het honkbalveld van Liberty Swingers zich op Charge Island (?) bevind. De precieze locatie is hier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deserteaglenick Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 Volgens mij ligt erin de wijk de Meatquarter een honkbalveld. Maar met dat shirt en die handschoenen bedoel je zeker supporters, en niet dat Niko ze heeft, het staat er een beetje raar namelijk.Mazzel Nee ik bedoel dat kreeg gtagames van rockstar opgestuurd in zon hiddenpackage, en ik vroeg me af of dat t enigste is van die club en of t in t spel zat. Ik weet dat het honkbalveld van Liberty Swingers zich op Charge Island (?) bevind. De precieze locatie is hier. Jah daar ben ik ook niet veel geweest:P Maar daar verwacht je t ook niet echt meer zon industrie-eilandje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 Volgens mij ligt erin de wijk de Meatquarter een honkbalveld. Maar met dat shirt en die handschoenen bedoel je zeker supporters, en niet dat Niko ze heeft, het staat er een beetje raar namelijk.Mazzel Nee ik bedoel dat kreeg gtagames van rockstar opgestuurd in zon hiddenpackage, en ik vroeg me af of dat t enigste is van die club en of t in t spel zat. Oh, dat bedoel je. Nou, volgens mij niet meer dan dat, volgens mij wel een shirt. Die club zit wel in het spel, je hebt er een website van en zoals al gezegd is is er een honkbalveld van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 Volgens mij ligt erin de wijk de Meatquarter een honkbalveld. Maar met dat shirt en die handschoenen bedoel je zeker supporters, en niet dat Niko ze heeft, het staat er een beetje raar namelijk.Mazzel Nee ik bedoel dat kreeg gtagames van rockstar opgestuurd in zon hiddenpackage, en ik vroeg me af of dat t enigste is van die club en of t in t spel zat. Oh, dat bedoel je. Nou, volgens mij niet meer dan dat, volgens mij wel een shirt. Die club zit wel in het spel, je hebt er een website van en zoals al gezegd is is er een honkbalveld van. Shirt? How to get? :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 Volgens mij ligt erin de wijk de Meatquarter een honkbalveld. Maar met dat shirt en die handschoenen bedoel je zeker supporters, en niet dat Niko ze heeft, het staat er een beetje raar namelijk.Mazzel Nee ik bedoel dat kreeg gtagames van rockstar opgestuurd in zon hiddenpackage, en ik vroeg me af of dat t enigste is van die club en of t in t spel zat. Oh, dat bedoel je. Nou, volgens mij niet meer dan dat, volgens mij wel een shirt. Die club zit wel in het spel, je hebt er een website van en zoals al gezegd is is er een honkbalveld van. Shirt? How to get? :$ Oh, dat heb ik eens op gamekings gezien maar volgens mij kan je die niet krijgen.. Of je gaat naar het Take2 hoofdkantoor van de benelux in Breda en doet je voor als gamejournalist, maar dat is ook wel een beetje veel voor een t-shirt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 Shirt? How to get? :$ Hierzo in de Shop: Rockstar Shop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 (bewerkt) Shirt? How to get? :$ Hierzo in de Shop: Rockstar Shop Serieus? Nou, ik ben benieuwd of ze het ook naar Nederland kunnen sturen! Edit: Is mogelijk, maar dan moet je een credit card gebruiken (wat dus onveilig is) en je moet ook nog eens +/- 15 euro aan het bezorgen betalen.. Boo fucking hoo.. Bewerkt: 13 juli 2008 door jellybee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2008 Shirt? How to get? :$ Hierzo in de Shop: Rockstar Shop Serieus? Nou, ik ben benieuwd of ze het ook naar Nederland kunnen sturen! Edit: Is mogelijk, maar dan moet je een credit card gebruiken (wat dus onveilig is) en je moet ook nog eens +/- 15 euro aan het bezorgen betalen.. Boo fucking hoo.. Idd... Laat maar hangen dan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.