Jump to content

Liberty swingers?

deserteaglenick

Recommended Posts

Zit er nog wat in het spel van de honkbalclub: The Liberty Swingers. Ik heb er alleen een shirt en van die vergrote supporters handen. En volgens mij op de site van GTA. Maar ik heb er verder niks van gezien... Weet iemand

daar meer van?

Delen op andere websites

Volgens mij ligt erin de wijk de Meatquarter een honkbalveld. Maar met dat shirt en die handschoenen bedoel je zeker supporters, en niet dat Niko ze heeft, het staat er een beetje raar namelijk.

Mazzel

Delen op andere websites

Volgens mij ligt erin de wijk de Meatquarter een honkbalveld. Maar met dat shirt en die handschoenen bedoel je zeker supporters, en niet dat Niko ze heeft, het staat er een beetje raar namelijk.

Mazzel

Nee ik bedoel dat kreeg gtagames van rockstar opgestuurd in zon hiddenpackage, en ik vroeg me af

of dat t enigste is van die club en of t in t spel zat.

Ik weet dat het honkbalveld van Liberty Swingers zich op Charge Island (?) bevind. De precieze locatie is hier.

Jah daar ben ik ook niet veel geweest:P Maar daar verwacht je t ook niet echt meer zon industrie-eilandje.

Delen op andere websites

Mazzel

Nee ik bedoel dat kreeg gtagames van rockstar opgestuurd in zon hiddenpackage, en ik vroeg me af

Oh, dat bedoel je. Nou, volgens mij niet meer dan dat, volgens mij wel een shirt. Die club zit wel in het spel, je hebt er een website van en zoals al gezegd is is er een honkbalveld van.

Delen op andere websites

Mazzel

Oh, dat bedoel je. Nou, volgens mij niet meer dan dat, volgens mij wel een shirt. Die club zit wel in het spel, je hebt er een website van en zoals al gezegd is is er een honkbalveld van.

Shirt? How to get? :$

Delen op andere websites

Mazzel

Oh, dat heb ik eens op gamekings gezien maar volgens mij kan je die niet krijgen.. Of je gaat naar het Take2 hoofdkantoor van de benelux in Breda en doet je voor als gamejournalist, maar dat is ook wel een beetje veel voor een t-shirt.

Delen op andere websites

Hierzo in de Shop: Rockstar Shop

Serieus? Nou, ik ben benieuwd of ze het ook naar Nederland kunnen sturen!

Edit: Is mogelijk, maar dan moet je een credit card gebruiken (wat dus onveilig is) en je moet ook nog eens +/- 15 euro aan het bezorgen betalen.. Boo fucking hoo..

Bewerkt: door jellybee
Delen op andere websites

Hierzo in de Shop: Rockstar Shop

Serieus? Nou, ik ben benieuwd of ze het ook naar Nederland kunnen sturen!

Edit: Is mogelijk, maar dan moet je een credit card gebruiken (wat dus onveilig is) en je moet ook nog eens +/- 15 euro aan het bezorgen betalen.. Boo fucking hoo..

Idd... Laat maar hangen dan.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...