Tmzom Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Geplaatst: 9 maart 2005 Heey.. Ik zou graag willen weten wat jullie de moeilijkste missie uit Gta san andreas vonden. Ik vond zelf: Just business, N.O.E (beetje moeilijk) en Zero's missies (die ik nogsteeds niet heb uitgespeeld) Moeilijk. Wat vinden jullie? Reageren
Pete-R Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Geplaatst: 9 maart 2005 Ik vond de moeilijkste missie Up, up, and away. Je werd zo neergeschoten door een bazooka. Reageren
Tmzom Geplaatst: 9 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2005 Die is ook best irritant jaah <_< Reageren
Lennert Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Geplaatst: 9 maart 2005 Ik vond ze allemaal even moeilijk of even makkelijk. Die van Zero zijn wel irritant en Up, Up and away. Reageren
Tmzom Geplaatst: 9 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2005 (bewerkt) Ik denk dat elke stad 1/2 of mischien 3 moeilijke missies heeft (ps: Behalve badlands) Bewerkt: 9 maart 2005 door Tmzom Reageren
Mathiz Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Geplaatst: 9 maart 2005 (ps: Behalve badlands) nou sommige vinden die race heel moeilijk ik von vooral de missies moeilijk waar je inj moet vliegen (verdicle bird N.O.E en air raid (nogsteets niet gehaald)) Reageren
X-Zero Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Geplaatst: 9 maart 2005 zero is echt #$#%%*!@#$ zo'n irritant ...maar voor de rest is wel te doen... :huh: :huh: Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Geplaatst: 9 maart 2005 (bewerkt) ik vond airraid het moeilijkst, maar uiteindelijk heb ik hem wel gehaald. Als laatste gewone missie. Op die andere zero missies na natuurlijk. Bewerkt: 9 maart 2005 door zerocooll Reageren
Pablo Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Geplaatst: 9 maart 2005 (bewerkt) die 2 races in badlands en die van zero vond ik moeilijk, N.O.E. vond ik juist weer makkelijk Bewerkt: 10 maart 2005 door Pablo Reageren
Esther Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Geplaatst: 10 maart 2005 Ik vond die van zero erg moeilijk, maar toch doorgegaan en uitgespeeld, en van de vliegmissies vond ik N.O.E erg moeilijk! Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Geplaatst: 10 maart 2005 Air Raid Toreno's Last Flight (vond ik moeilijk, totdat ik de hittezoekende bazooka vond ) High Noon Robbing Uncle Sam (vond ik moeilijk, totdat ik eerst de tweede garage opendeed) Alle Chiliad Challenges NRG-Challenge de 'Freeway'-race City Slicking (rijschool) En hoezo is er bij Up, up and away een bazooka. Ik heb die missie nou al vier keer gedaan en nog geen een keer last van gehad :blink: Reageren
gta boy Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Geplaatst: 10 maart 2005 ik vnd de eertse missie van og lock wel klotten dus dat je moet dansen alleen de naam van die missie weet ik niet meer Reageren
henk_jan Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Geplaatst: 10 maart 2005 alle missies van Zero (die ik nog niet gehaald heb) en Up, Up, and away was ook zwaar irirtant Reageren
Spacecraft Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Geplaatst: 10 maart 2005 Snap niet dat jullie allemaal zulke problemen hebben met up,up and away.. heb die missie in 1x gehaald. Gewoon de tijd nemen.. alle mannetjes platschieten en die helicopter pakken, niet zo moeilijk toch? Ik ga toch echt voor Zero's missies, die zijn pas écht pittig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.