Ewoud Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Geplaatst: 10 maart 2005 (bewerkt) ik vnd de eertse missie van og lock wel klotten dus dat je moet dansen alleen de naam van die missie weet ik niet meer Voor gta boy:Life's A Beach De missies van zero zijn klote Bewerkt: 10 maart 2005 door ewoud Reageren
Tmzom Geplaatst: 10 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2005 ik vnd de eertse missie van og lock wel klotten dus dat je moet dansen alleen de naam van die missie weet ik niet meer Life's A Beach De missies van zero zijn klote Life is a beach is makkelijk vond ik Heb je de Autodans missies wel gehaald in Los Santos? Reageren
Ewoud Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Geplaatst: 10 maart 2005 (bewerkt) ik vnd de eertse missie van og lock wel klotten dus dat je moet dansen alleen de naam van die missie weet ik niet meer Life's A Beach De missies van zero zijn klote Life is a beach is makkelijk vond ik Heb je de Autodans missies wel gehaald in Los Santos? Bedoel je mij. :huh: Ik heb ze allemaal in 1 keer gehaald armax power Nee hoor heb het zonder gedaan 5 keer er over gedaan Bewerkt: 10 maart 2005 door ewoud Reageren
Tmzom Geplaatst: 10 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2005 Aha... Was eigenlijk tegen Gta boy Reageren
Renne Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Geplaatst: 10 maart 2005 N.o.e heb ik het meest moeten proberen maar nu kan ik hem in 2 keer Reageren
>ThomaS< Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Geplaatst: 10 maart 2005 Tot nu toe vind ik Air Raid van Zero erg moeiluk! Verder valt het wel mee, maar ben nog maar bij Interdiction. Reageren
barto Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Geplaatst: 10 maart 2005 Ik geef u gelijk BMW. Die zero missie is echt heel moeilijk. Reageren
Tmzom Geplaatst: 10 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2005 Jaah klopt ik heb een tip gehad van iemand die zei: Je moet de hele tijd de code doen dat alle voertuigen ontploffen bij Air raid. Als je dat de hele tijd volhoud haal je het Reageren
>ThomaS< Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Geplaatst: 10 maart 2005 Die missie van Toreno > Interdiction, vind ik ook wel irri man Reageren
Tmzom Geplaatst: 11 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2005 Vind ik helemaal niet moeilijk Maar ik zit nogsteeds vast bij Zero Reageren
mathijsie Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Geplaatst: 11 maart 2005 ja die zero is veel te moeilijk de rest gaat wel vind ik nniet zo moeilijk:P:P:P Reageren
Mathiz Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Geplaatst: 11 maart 2005 Vind ik helemaal niet moeilijk Maar ik zit nogsteeds vast bij Zero je kunt bij zero tog niet vast zitten want die zit tog niet in de verhaal lijn Reageren
bjorn13 Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Geplaatst: 11 maart 2005 ik vind de misie ZERO heel moeilijk bha ik krijg hem maar nie uitgespeeld :angry: Reageren
hey dude Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Geplaatst: 11 maart 2005 ik vind de misie ZERO heel moeilijk bha ik krijg hem maar nie uitgespeeld :angry: ik ook <_< Reageren
Tmzom Geplaatst: 11 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2005 Je moet de hele tijd de code doen dat alle voertuigen ontploffen bij Air raid. Als je dat de hele tijd volhoud haal je het (een tip die ik heb gehad! ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.