Silverwing Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 N.O.E is echt een missie die je een paar keer moet proberen...Dan lukt het wel...Ik ben nu bij Stowaway... Dan moet je met een moter een vliegtuig binnenrijden, en een bom plaatsen en je mag niet schieten op de guards, en ik sta daar met mijn knuppel komen er 5 tegelijk Iemand tipS Greetz tmzom Het allerbeste is met een kettingzaag. Dan zijn ze direct dood. Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 ik vnd de eertse missie van og lock wel klotten dus dat je moet dansen alleen de naam van die missie weet ik niet meer bedoel je life's a beach ja daar moest ik ook een paar keer proberen maar hij is gelukt :lol: Reageren
-Richard- Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 Hoe heb je ze gehaald dat zou ik graag willen weten Door ze steeds maar opnieuw te doen. 5 X proberen, lukt het niet? 10 min. wat anders doen. (andere missie's, brandweer ofzo) Daarna weer een paar keer proberen. En het belangrijkste van allemaal... rustig blijven, en niet flippen. Reageren
Mathiz Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 en vooral niet de missie doen nin het donker Reageren
Randy_Keith_Orton2 Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 Wrong Side Of The Tracks had ik even moeite mee samen met Just Business en dan Air raid vind ik echt niet te kloppen net op het laatste gaan al die wat is het daar signalen kapot Reageren
_MaRc_ Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 Heey..Ik zou graag willen weten wat jullie de moeilijkste missie uit Gta san andreas vonden. Ik vond zelf: Just business, N.O.E (beetje moeilijk) en Zero's missies (die ik nogsteeds niet heb uitgespeeld) Moeilijk. Wat vinden jullie? up, up and away das egt een rot missie... k heb um nu nog niej uutgespeild :lol: Reageren
Synchro Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 mijn "life's a beach"is moeilijk vind ik.maar nu heb ik gta sanan uitgespeeld(de missie's) Reageren
ViceAgent Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 (bewerkt) Ik deed de dansmissie wel 4x over, maar toen lukte het me Just bussines was wel moeilijk Die race door de bergen (Farewell my love) hoefde ik ook niet over te doen :rolleyes: EDIT: IK ben nu bij de eerste missie SAn Fiero, maar daar ben ik nog niet aan begonnen.. Bewerkt: 21 maart 2005 door ViceAgent Reageren
jethro Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 Ik vond Air raid echt moeilijk :huh: en The Black project vond ik ook niet al te makkelijk Reageren
Samurai Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 air raid lukte na 5x opnieuw heeft iemand tips voor Supply lines of voor Lure Reageren
jethro Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 bij lure moet je gewoon rijden en niet op de motors letten dat deed ik tenminste en in ieder gevaal NIET de health cheat doen wat inplaats van dat je auto weer helemaal heel word.. vliegen de deuren er juist af Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 Heey..Ik zou graag willen weten wat jullie de moeilijkste missie uit Gta san andreas vonden. Ik vond zelf: Just business, N.O.E (beetje moeilijk) en Zero's missies (die ik nogsteeds niet heb uitgespeeld) Moeilijk. Wat vinden jullie? up, up and away das egt een rot missie... k heb um nu nog niej uutgespeild :lol: Ik 3 dagen geleden ook niet..... Totdat mn klasgenoot hier kwam hij zou hem wel is uitspelen zij die en jah hoor na 1 keer gedaan BINGo :blink: Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 ik snap het niet sommige vinden missie's een eitje en de andere doen er jaren over <_< Reageren
jethro Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 :angry: :angry: oeei, ik raak echt gefrustreerd door die BLOOD BOWL missie!!!! :angry: :angry: Reageren
Renne Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 ist dat die missie in het stadion met die bloodring? Als het zo is: moet je gewoon rustig blijven en het lukt zeker. Je moet het maar 1 minuut volhouden en af en toe kijken in je achterspiegel om te als er geen auto je wilt deuken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.