Jump to content

Welke vindt jij de moeilijkste/rottigste missies?

Recommended Posts

Geplaatst:

ney je moet het geen 1 minuut volhouden.... je moet zorgen dat je timer op 1 minuut komt door al die checkpoints te pakken maar ik word steeds weg gebeukt als ik net een checkpoint wil pakken

• Reacties 131
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tmzom

19

• Mathiz

7

• jethro

4

• >ThomaS<

3

Geplaatst:
ney je moet het geen 1 minuut volhouden.... je moet zorgen dat je timer op 1 minuut komt door al die checkpoints te pakken maar ik word steeds weg gebeukt als ik net een checkpoint wil pakken

alle stadion missies en checkpointchallenges zijn moeilijk maar blood bowl vond ik dan weer wel makkelijk

Geplaatst:

@SAMURAI!!!

SAMURAI: weetje wat je moet doen?

Ik heb een tip, en je haalt de missie gegarandeert!!!

Doe de code: NInjatheme (alleen maar moters) je komt nu geeneen moter tegen...Teminste bij mij nie! ;)

Geplaatst:
@SAMURAI!!!

SAMURAI: weetje wat je moet doen?

Ik heb een tip, en je haalt de missie gegarandeert!!!

Doe de code: NInjatheme (alleen maar moters) je komt nu geeneen moter tegen...Teminste bij mij nie! ;)

Ja maar niet iedereen cheat. <_<

Ik vind Supply Lines wel moeilijk.

Geplaatst:

ik vind de missie the black project zeer moeilijk heb hem nu nog niet voltooid :angry: ben er al mee besig sinds nieuw jaar :S

Geplaatst: (bewerkt)

ik von de race missies moelijk

maar der zijn twee die ik haat op de rijschool die missie waar je rondjes moet rijden in een bepaalde tijd en de f****** zero missies die luke nog steets niema het ergste is dat ge daar door die tunning garage en het auto verkoop salon nie hebt das :angry: :angry:

Bewerkt: door tom
Geplaatst: (bewerkt)

Bdoel je Wu zi Mu en Farewell my love? ;)

Dat waren wel Leuke missies ;)

Bewerkt: door Tmzom
Geplaatst:
Bdoel je Wu zi Mu en Farewell my love? ;)

Dat waren wel Leuke missies ;)

farwel my love was pas kl*te daar heb ik dagen op gedaan tot dat ik zo een groote auto nam en die andere gewoon de gracht in beukte :lol:

Geplaatst:
N.O.E is echt een missie die je een paar keer moet proberen...Dan lukt het wel...

Ik ben nu bij Stowaway...

Dan moet je met een moter een vliegtuig binnenrijden, en een bom plaatsen en je mag niet schieten op de guards, en ik sta daar met mijn knuppel komen er 5 tegelijk :(

Iemand tipS :D

Greetz tmzom

ja je mag wel shieten juist niet op de tonnen enz ga zo dicht mogelijk en shiet ze dan af

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...