jethro Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 ney je moet het geen 1 minuut volhouden.... je moet zorgen dat je timer op 1 minuut komt door al die checkpoints te pakken maar ik word steeds weg gebeukt als ik net een checkpoint wil pakken Reageren
Mathiz Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 ney je moet het geen 1 minuut volhouden.... je moet zorgen dat je timer op 1 minuut komt door al die checkpoints te pakken maar ik word steeds weg gebeukt als ik net een checkpoint wil pakken alle stadion missies en checkpointchallenges zijn moeilijk maar blood bowl vond ik dan weer wel makkelijk Reageren
Tmzom Geplaatst: 24 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2005 @SAMURAI!!! SAMURAI: weetje wat je moet doen? Ik heb een tip, en je haalt de missie gegarandeert!!! Doe de code: NInjatheme (alleen maar moters) je komt nu geeneen moter tegen...Teminste bij mij nie! Reageren
Silverwing Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Geplaatst: 24 maart 2005 @SAMURAI!!!SAMURAI: weetje wat je moet doen? Ik heb een tip, en je haalt de missie gegarandeert!!! Doe de code: NInjatheme (alleen maar moters) je komt nu geeneen moter tegen...Teminste bij mij nie! Ja maar niet iedereen cheat. <_< Ik vind Supply Lines wel moeilijk. Reageren
djaa Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 ik vondt die eerste zero missie wel moeilijk Reageren
gtarocks Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 ik vind de missie the black project zeer moeilijk heb hem nu nog niet voltooid :angry: ben er al mee besig sinds nieuw jaar :S Reageren
tom Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 (bewerkt) ik von de race missies moelijk maar der zijn twee die ik haat op de rijschool die missie waar je rondjes moet rijden in een bepaalde tijd en de f****** zero missies die luke nog steets niema het ergste is dat ge daar door die tunning garage en het auto verkoop salon nie hebt das :angry: :angry: Bewerkt: 27 maart 2005 door tom Reageren
gtarocks Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 kvon die race missie =s juist best wel makkelijk Reageren
Tmzom Geplaatst: 28 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 (bewerkt) Bdoel je Wu zi Mu en Farewell my love? Dat waren wel Leuke missies Bewerkt: 28 maart 2005 door Tmzom Reageren
Tmzom Geplaatst: 29 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 Ooh die missies...Waren wel makkelijk... Reageren
Warrior Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 ik vond de race van catalina farewell my love heet die volgens mij egt k*t kl*te Reageren
zupadomien Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 Bdoel je Wu zi Mu en Farewell my love? Dat waren wel Leuke missies farwel my love was pas kl*te daar heb ik dagen op gedaan tot dat ik zo een groote auto nam en die andere gewoon de gracht in beukte :lol: Reageren
Tmzom Geplaatst: 1 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2005 Is net zo makkelijk jaa.... Jammer dat je niet mee kon doen met een crossmoter Reageren
tom Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 N.O.E is echt een missie die je een paar keer moet proberen...Dan lukt het wel...Ik ben nu bij Stowaway... Dan moet je met een moter een vliegtuig binnenrijden, en een bom plaatsen en je mag niet schieten op de guards, en ik sta daar met mijn knuppel komen er 5 tegelijk Iemand tipS Greetz tmzom ja je mag wel shieten juist niet op de tonnen enz ga zo dicht mogelijk en shiet ze dan af Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.