Jump to content

Trojaans paard


Venzio

Recommended Posts

Poeh, wat een verhaal. Nou ik weet een veel eenvoudiger antivirus programma: download.com/Avast-Home-Edition. Als je deze download (gebruik ik zelf ook) en gewoon installeert. Dan vraagt hij op het eind ''restart your pc now'' ''or later'' . Zodra je één van deze kiest, voor de hand liggend dus meteen de keuze maken ''restart your pc now''. Dan scant hij alles voor je (voor dat hij geheel is opgestart, naar het bureaublad). Daarna houd hij zichzelf up to date ^_^

Edit: Gangsta net één minuut eerder :7

Avast is echt handig! :D alleen je moet wel na zoveel dagen hem weer verwijderen en opnieuw downloaden.. ten zij je er voor beltaald.

Ach ja, dat heb ik er wel voor over hoor :D Zoveel moeite is het toch niet? En het gaat 60 dagen mee de trail. Dus je kan als je hem download de komende 2 maanden er weer tegenaan. Daarnaast vind ik ''Avast'' gewoon een goed antivirus programma. Houdt zichzelf dagelijks up to date, scant na installatie je gehele computer automatisch en veilig, en je hebt er nog een leuke computer-stem bij ook! Wat wil je nog meer! ^_^ Dus een uiterst betrouwbare variant, die een hoog aantal ''sterren'' krijgt van downloads.com. Dit is overigens met meerdere Antivirus programma's waaronder ''AVG'', die ook zeer betrouwbaar is, maar op het gebied van je pc lekker snel houden onder het update, vind ik toch ''Avast'' het beste (maar dat kan ook per pc verschillen).

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een reactie op je 1e post; zo te zien heb je op Nucia gepost. Doe ALTIJD wat zij zeggen, want dat zijn de echte professionals ;) Doe eerst gewoon dat met Malwarebytes' Anti Malware en HijackThis, als alles dan opgelost is moet je als eerste wat je gaat doen een antivirus en een antispyware programma downloaden/kopen. Het beste is als je een Real-Time protection hebt, zoals bij AVG Free Edition.

Veel succes.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...